امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سردار مراد حاجتی: خوزستان معدن شاعران چیره دست است

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، خوزستان را معدن شاعران بسیار چیره دستی دانست که اگر به آن ها بها داده شود در کشور خواهند درخشید.

به گزارش حبیب خبر از "مهر"، سردار عبدالرضا مراد حاجتی، عصر روز شنبه در حاشیه برنامه "عصر خاطره و شعر دفاع مقدس"- که در کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد- اظهار کرد: به لطف خداوند در دومین روز از هفته دفاع مقدس با همکاری بنیاد شهید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل کتابخانه‌های خوزستان و شهرداری اهواز برنامه عصر خاطره و شعر دفاع مقدس را برگزار کردیم.

او افزود: بیشتر شاعران خوب خوزستانی در این برنامه حضور داشته و به شعرخوانی پرداختند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه باید در حوزه دفاع مقدس بیشتر به شعر و شاعری پرداخته شود، تصریح کرد: خوزستان معدن شاعران بسیار چیره دستی است که اگر به آنها بها داده شود در کشور خواهند درخشید.

وی عنوان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم شب شعرهای زیبایی را با حضور این شاعران برای دفاع از کیان مملکت برگزار کنیم.

سردار مراد حاجتی ادامه داد: دفاع از کیان مملکت یک بار با سلاح اتفاق می‌افتد و امروزه با شعر و نویسندگی رخ می‌دهد ان‌شاءالله بتوانیم شب شعرهای زیبایی را با حضور شاعران استان در دفاع از کیان مملکت برگزار کنیم.

در این برنامه از برخی شاعران پیشکسوت و برگزیدگان کنگره شعر دفاع مقدس قدردانی شد.

* فرهنگ دفاع مقدس در قالب هنر ماندگار می شود

نورانی: فرهنگ دفاع مقدس در قالب هنر ماندگار می شود

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، عصر شنبه در حاشیه مراسم عصر خاطره و شعر دفاع مقدس- که در کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد- اظهار کرد: حماسه دفاع مقدس نه تنها یک سند افتخار است، بلکه نمادی از مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله‌های سربلند حماسه و استقامت را در دفاع از میهن عزیزمان ایران طی کردند و هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.

حسن نورانی افزود: فرهنگ دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید از آن استفاده کرد، این گنجینه زمانی که در قالب هنر می‌آید ماندگار و تأثیرگذار است و برای نسل‌های آینده هم می‌ماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اظهار کرد: مراسم شعر و خاطره گویی با حضور شعرای برجسته استان با محوریت دفاع مقدس برگزار شد که باید از این فرصت‌ها استفاده کرد و وظیفه مان را در این باره انجام دهیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید