امروز:
دوشنبه - 11 تير - 1403
ساعت :

هاشمی: ضا کلاه کج در مواقعی ‌مظلوم واقع شد

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد حجت الاسلام رضا کلاه کج مدیرکل پیشین فرهنگ خوزستان در مواقعی ‌مظلوم واقع شد که من در حد تکلیف سعی بر رفع مظلومیت داشتم.

به گزارش حبیب خبر از ایرنا، سید محمد هاشمی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در تالار مهتاب اهواز از اقداماتی که در طول مدت مدیریت مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به ثمر رسیده و در حقیقت دوره پرفروغ و پرخدمتی را داشتند، قدردانی کرد و افزود: حجت الاسلام رضا کلاه کج مدیرکل پیشین فرهنگ خوزستان در مواقعی ‌مظلوم واقع شدند که من در حد تکلیف سعی بر رفع مظلومیت داشتم.

او مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان را رشد یافته در حوزه فرهنگ ‌و رسانه خوزستان عنوان کرد و ادامه داد: وی مدتی نیز معاونت مطبوعاتی این اداره کل را برعهده داشته است.

هاشمی جابه جایی مدیریتی را رویدادی برای بهبود اوضاع دانست و گفت: همیشه جابه جایی‌ها نشانگر ضعف، اشتباه و امثال آن نیست؛ بارها میان خوب و خوب‌تر جابه جایی‌هایی صورت گرفته که بنا بر مصالح بوده‌اند.

معاون وزیر فرهنگ به وظایف ۱۲ بندی قید شده در حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: آنچه وزارت ارشاد از مدیرکل جدید انتظار دارد در همین ۱۲ بند خلاصه شده اما وظیفه‌ای که ما بر آن تاکید بیشتری داریم ایفای نقش نقطه اتصال و اتفاق در حوزه فرهنگ و هنر خوزستان است.

* وفاق در عرصه فرهنگ و هنر خوزستان بیشتر شود

هاشمی خطاب به مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: با توجه به این که همدلی و همسویی در نهادهای استان بیشتر شده است و همه همجنس، هم راستا و هم گفتمان هستند انتظار می‌رود تا وفاق و همدلی بیشتر از قبل شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی به پیام تسلیت مقام معظم رهبری درباره این عالم وارسته و خطاب کردن ایشان به عنوان امید آینده اشاره کرد و توضیح داد: ان شاالله خداوند خلاء نبود ایشان را برای ما جبران‌کند.

مجید منادی، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز خدمت‌رسانی به اهالی فرهنگ و هنر را از اولویت‌های کاری خود دانست و بر توجه جدی به ظرفیت‌ها و مجموعه‌های فرهنگی هنری استان تاکید کرد.

در پایان این آیین ضمن معرفی مجید منادی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از خدمات حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قدردانی شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید