امروز:
يكشنبه - 10 تير - 1403
ساعت :

 افتخارآفرینی هنرمند خوزستانی در جشنواره بین المللی تئاتر

در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره و نخستین جشنواره بین المللی تئاتر صاحبدلان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و میهمانان خارجی به میزبانی استان قزوین از مصطفی بوعذار کارگردان نمایش "رهسپارخیمه ها" قدردانی شد.

دراین دوره نمایش های صحنه ای، خیابانی و نمایشنامه خوانی با موضوعات دینی و اسلامی در ۲۰ شهر کشور به اجرا درآمدند که در پایان از افراد برگزیده تقدیر شد.

به گزارش حبیب خبر، مصطفی بوعذار به عنوان تنها هنرمند خوزستانی حاضر دراین رویداد بین المللی با اجرای گسترده ترین تور نمایشی کشور در ۱۰ استان و پایانه های مرزی چذابه و شلمچه به کشور عراق اعزام شد و همراه زایران اربعین حسینی در صحن مطهر حضرت علی علیه السلام ودر جوار بارگاه حضرت سیدالشهدا پذیرای عموم مخاطبان بود.

*****

پیام تبریک مدیر کل فرهنگ خوزستان به مصطفی بوعذار

 پیام تبریک مدیر کل فرهنگ خوزستان به مصطفی بوعذار

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با انتشار پیامی موفقیت هنرمندافتخار آفرین خوزستان در نخستین جشنواره بین المللی تئاترصاحبدلان را تبریک گفت.

 در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین رضا کلاه کج آمده است:

هنرمند گرامی و فرهیخته جناب آقای مصطفی بوعذار و اعضای افتخارآفرین گروه نمایش "رهسپار خیمه ها"؛

درخشش شما در جشنواره بین‌المللی تئاتر صاحبدلان و کسب عنوان برگزیده در بخش کارگردانی  را صمیمانه به شما و جامعه هنری استان تبریک می‌گویم.

بدون شک امروز با حضور هنرمندان شایسته استان، شاهد فصلی تازه در افتخارآفرینی و شکوفایی استعدادهای هنری این دیار هستیم.

ترویج فرهنگ عاشورایی و معرفی شهدای شاخص مدافع حرم با بهره گیری از عناصر تعزیه کاری ستودنی و قابل تقدیر است و درخشش و هنرنمایی شما هنرمند گرامی در این رویداد بین المللی تئاتر دینی صاحبدلان لبیکی رسا به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج هنرانقلابی و متعهد است

 عزت و سربلندی تان را از خداوند بزرگ خواستارم.

رضا کلاه کج

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان خوزستان

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید