امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

خوزستان میزبان هفت ویژه‌برنامه شعر کرامت

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: دهه کرامت از (۳۱ اردی بهشت تا ۱۰ خرداد) با شعار «خدمت کریمانه، همدلی، امیدآفرینی» برگزار می‌شود.

 به گزارش حبیب خبر از ایسنا، حجت‌الاسلام قاسم سمیری اظهار کرد: در این زمینه ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان برنامه‌های مختلفی را برای گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برنامه‌ریزی کرده است.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: از جمله برنامه‌های محوری که در نظر گرفته شده ویژه برنامه شب شعر کرامت است که در شهرهای بندرامام، شادگان، هویزه، باغملک، باوی، ماهشهر و رامشیر برگزار می‌شود.

 وی با اشاره اینکه اولین برنامه در شهرستان بندرامام است که (۳۱ اردیبهشت) در قالب جشنواره شعر عصای سفید و تجلیل از بانوان شاعر (شعر کرامت) در مجتمع خلیج فارس برگزار می‌شود اضافه کرد: همچنین در شادگان (اول خرداد) شب شعری در بخش دارخوین روستای ام‌الحجار برگزار می‌شود.

 سمیری با بیان اینکه در هویزه نیز شب شعر کرامت (اول خرداد) در مسجد امام رضا (ع) کوت برگزار می‌شود گفت: چهارم خرداد نیز در باغملک جشن دهه کرامت همراه با شعرخوانی و تجلیل از خدام باع متبرکه در روستای رباط قدمگاه حضرت سلیمان برنامه‌ریزی شده است.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با اشاره به اینکه همچنین در شهرستان باوی (چهارم خرداد) شاهد برگزاری میدان هوسه و شب شعر در مجموعه ورزشی بانوان خواهیم بود اظهار کرد: مراسم‌های بعدی نیز (ششم خرداد) در ماهشهر شهرک طالقانی میدان امام علی (ع) محوطه بازار روز و (هشتم خرداد) نیز در شهرستان رامشیر روستای سدره جنب امامزاده سید هاشم منزل سید عظیم موسوی برگزار می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید