امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

 شهرام شب‌پره سینماهای ایران را نجات داد!

در شرایطی که با ترکیب فیلم‌های اکران نوروز کمتر کسی پیش‌ بینی استقبال از اکران امسال را می‌کرد تا اینجا فیلم «فسیل» تبدیل به پدیده اکران سینماها شده است.

«فسیل» با فروش سه میلیارد و ۷۹۰  میلیون تومان صاحب رکورد بیشترین فروش روزانه سینمای ایران شد که با توجه به افزایش قیمت بلیت در این سال ها بارها جا به جا شده است.

مهدی خرم‌دل، روزنامه‌نگار با انتشار سکانسی از این فیلم در توئیتر خود نوشت:

سازمان سینمایی اطلاعیه داده که رکورد فروش روزانه سینما شکست اما چکونه؟

نزدیک ۳۱ از ۳۶ میلیارد فروش نوروزی معادل حدود ۸۶ درصد کل فروش سینما در ۱۴۰۲ متعلق به یک کمدی متکی به نوستالژی دوره پهلوی و المان‌هایی مثل شپره و بلک کتس است؛ مضمونی که مدیران سازمان سینمایی با آن مشکلی ندارند.

«فسیل» مانند دیگر فیلم‌ های پرفروش این سال ها یعنی «دینامیت» و «انفرادی» توسط ابراهیم عامریان تهیه شده با این تفاوت که این بار او به جای مسعود اطیابی با کارگردان جوانی به نام کریم امینی همکاری کرده همچنین بعد از «ایران برگر»، «رحمان ۱۴۰۰» و «سگ بند» یک فیلم پرفروش دیگر اکران نوروز در کارنامه بهرام افشاری ثبت شد!

فسیل با بازی بهرام افشاری، الناز حبیبی، هادی کاظمی، الهه حصاری و روایت سه خواننده د‌ر دهه ۵۰ است که در گذر زمان و پس‌ از انقلاب هرکدام از این سه نفر دچار تغییراتی می‌شوند.

 
 از اینجا "....." ببینید
 

 مرجع : برترین‌ها

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید