با انتخاب داوران دومین رویداد هنری تئاتر؛

شب های فیروزه ای خوزستان طلایی می شود

 شب های فیروزه ای خوزستان طلایی می شود

مسوول سازمان بسیج هنرمندان خوزستان، علی اکبر پشم فروش، ساسان مددی کاهکش و مریم بنی طرفی زاده را به عنوان داوران دومین رویداد هنری تئاتر شب های فیروزه ای استان خوزستان معرفی کرد.

به گزارش یازدهم فروردین ۱۴۰۲ حبیب خبر، سرهنگ‌ پاسدار "حسین زمانی" به معرفی رزومه داوران انتخابی پرداخت و گفت: علی اکبر پشم فروش ۱۵ سال سابقه مسوولیت انجمن نمایش بسیج هنرمندان خوزستان دارد و عضو شورای نظارت بر تئاتر استان، نویسنده، کارگردان و داور و دبیر چندین جشنواره شهرستانی و استانی است.

 ساسان مددی کاهکش نویسنده و کارگردان و دارای سوابق حضور در چندین جشنواره استانی و کشوری و همچنین مریم بنی طرفی زاده نویسنده، کارگردان و داور چندین نمایش و حضور در جشنواره های مختلف استانی و کشوری است.

او افزود: «۱۸ اثر تایید شده انجمن نمایش کانون شهرستان های استان به دبیرخانه رویداد رسید،  که از ۱۶ شهرستان استان هرکدام یک اثر و شرق و غرب اهواز هرکدام دو اثر برای بخش نهایی انتخاب شدند.»

گفتنی است: دومین رویداد هنری تئاتر شب های فیروزه ای به صورت غیرمتمرکز به دبیری علی ارجمندنیا از ۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۶ شهرستان استان خوزستان در حال برگزاری است و گروه ها به رقابت می پردازند که در پایان از تلاش های ۳ گروه برتر در آیین پایانی رویداد- که در ۱۰ اردی بهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود- قدردانی خواهد شد.

خبرنگار: شاهین بهرامی بیرگانی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید
Tagsدومین رویداد هنری تئاتر, شب های فیروزه ای, خوزستان, سرهنگ‌ پاسدار حسین زمانی, حبیب خبر