امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

جشنواره فرهنگی هنری معراج فراخوان داد

 به مناسبت ماه مبارک رمضان جشنواره فرهنگی، هنری معراج در بخش های مختلف نقاشی، عکاسی، داستان و خاطره نویسی در شهرستان ایذه برگزار می شود.

 به گزارش ششم فروردین ۱۴۰۲ حبیب خبر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه با اعلام این خبر افزود، به مناسبت ماه مبارک رمضان جشنواره فرهنگی، هنری معراج در بخش های مختلف نقاشی، عکاسی، داستان و خاطره نویسی در شهرستان ایذه برگزار می شود.

 عبدالرضا باغ شیرین افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را در چهار بخش ذکر شده و در ارتباط با نماز و روز و مسایل سیاسی، عبادی، اجتماعی مربوط به این دو فریضه در ماه مبارک رمضان(از جمله افطاری، اقامه نماز، نماز جمعه و جماعت، راهپیمایی روز قدس، شب های قدر، نماز عید فطر و . . .) تا ۳ اردی بهشت ۱۴۰۲(پایان ماه رمضان) از طریق ایمیل و شماره های درج شده در فراخوان و یا از طریق پست به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه یادآور شد شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد و همه افراد می توانند با ارسال آثار خود در این جشنواره شرکت کنند.

 دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ایذه خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف گرامی داشتن ماه مبارک رمضان، شعایر و آیین های دینی و همچنین شکوفایی و کشف استعدادهای هنری در گستره خوزستان برگزار می شود.

 گفتنی است: آیین پایانی این جشنواره، با همکاری موسسه فرهنگی هنری آرتانوازان آیاپیر ایذه در نیمه دوم اردی بهشت ماه ۱۴۰۲ بعد از بررسی و داوری آثار برگزار و به نفرات برتر هر بخش لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی مناسبی اهدا خواهد شد.

 باغ شیرین نحوه ارسال آثار را به طرق زیر معرفی کرده و همچنین درج مشخصات کامل و شماره تلفن همراه به هنگام ارسال اثر را الزامی برشمرد:

 ارسال اثر از طریق:

 ایمیل جشنواره: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 شماره های فضای مجازی(ایتا، روبیکا و . . .): ۰۹۳۸۲۷۶۱۰۷۵، ۰۹۱۶۶۰۲۱۷۳۸

 نشانی دبیرخانه- شهرستان ایذه- منطقه نورآباد- جنب دانشگاه آزاد اسلامی- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه

خبرنگار: شاهین بهرامی بیرگانی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید