امروز:
چهارشنبه - 19 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری جشنواره نقاشی"واجب فراموش شده" با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در خوزستان خبر داد.

 به گزارش حبیب خبر، حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج با تاکید بر توجه به امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: باید این دو فریضه مهم را بتوانیم در جامعه نهادینه و به ویژه کودکان و نوجوانان را با این مفاهیم آشنا کنیم.

 او گفت: هنر نقش مهمی در انتقال مفاهیم ارزشی دارد و از جمله ابزارهای تاثیرگذار بر ذهن مخاطب است. در این باره هنرمندان با استفاده از ابزار هنر، این تاثیر را در جامعه ایجاد کنند.

 او افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، نسبت به برگزاری جشنواره نقاشی با عنوان «واجب فراموش شده» اقدام کردند.

 حجت‌الاسلام کلاه‌کج، حجاب، دعوت به نیکی و کمک به دیگران را از جمله محورها و موضوعات جشنواره دانست و خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره نقاشی پایان اسفند است.

 او گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با فرمت JPG و دارای کیفیت مطلوب با مشخصات صاحب اثر شامل (نام، نام خانوادگی، سن و شماره تماس) از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۳۳۴۹۱۷۸۰ ارسال کنند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره بدون محدودیت سنی است، یاد آور شد: به ۱۰ اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید