امروز:
يكشنبه - 17 تير - 1403
ساعت :

 معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از آغاز به کار دبیر خانه چهارمین جشنواره فیروزه در استان همزمان با هشتمین دوره این جشنواره در سراسر کشور، خبر داد.

 به گزارش حبیب خبر، مجید منادی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از آنجا که یکی از دغدغه های مهم مسوولان فرهنگی کشور حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی است، باید با شناسایی هنرمندان و صنعت گران گمنام و نوپا نسبت به حمایت و گسترش این محصولات در میان مردم جامعه تلاش کنیم.

 او اظهار کرد: این دوره از جشنواره با سه رویکرد ایده های استارتاپی، کسب وکارهای نوپا و کسب و کارهای تجاری شده و فعال در دو مرحله تعیین برگزیدگان استانی و در ادامه تعیین و تقدیر برگزیدگان ملی برگزار خواهد شد .

 منادی با اشاره به زمان برگزاری جشنواره ملی فیروزه گفت: علاقه مندان و فعالان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ در سامانه jayezehfiroozeh.ir مربوط به جشنواره بارگذاری کنند.

 او خاطرنشان‌کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قصد دارد ضمن آشنایی با توانمندی های موسسات و مجموعه های فرهنگی، برخی برنامه‌های جانبی آموزشی و توانمندسازی را به زودی برگزار کند.

 توجه به ابتکارات و خلاقیت‌های مردم و نهادهای غیردولتی در رابطه با کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی، ایجاد دغدغه فرهنگی میان خانواده‌ها، افزایش مصرف آثار و تولیدات فرهنگی ایرانی اسلامی، تقویت منابع تغذیه فرهنگ ایرانی اسلامی، زمینه‌سازی برای نوآوری و تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌های هنرمندان از اهداف جشنواره جایزه فیروزه است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید