معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان:

تولید ۳ فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای در خوزستان

 
معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان گفت: فیلمسازان استان سه فیلم کوتاه ۱۰۰ثانیه ای را برای حضور در جشنواره فیلم ۱۰۰ تولید کرده اند.
 
 به گزارش حبیب خبر، سید محمد هادی شفیعی درباره جشنواره فیلم های صد ثانیه ای و اهداف برگزاری آن اظهار کرد: جشنواره سراسری “فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای“ با هدف پاسداشت کرامت و ارزش‌های والای انسانی و به منظور جذب و پرورش استعدادهای درخشان هنری و همچنین گسترش در تولید آثار تصویری برگزار می شود.
 

او افزود: جشنواره فیلم صد محفلی است برای فیلمسازان هنرمند ایرانی، تا خلاقیت هنری بی‌انتهای شان را به خدمت گیرند و با تصاویری امیدبخش از ایران عزیز ما در ابعاد ، قالب‌ها و نگاه های گوناگون آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای تولید کنند.

 

او با اشاره به حضور سه اثر از حوزه هنری استان در جشنواره فیلم های صد ثانیه‌ای ، گفت: فیلم کوتاه داستانی «کوچه او» به کارگردانی امید مدحج از اهواز ، «چشم پنهان» به کارگردانی مسعود رمضانی گهروئی از آبادان، «پاپا» به کارگردانی فاطمه بهزادی از دزفول، تهیه و تولید حوزه هنری خوزستان هستند.

 

شفیعی توضیح داد: جشنواره فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای از ۹ تا ۱۲ اسفند در سینما آزادی تهران نمایش داده می شوند. همچنین ۶ فیلم کوتاه صد ثانیه ای دیگر هم از خوزستان در این جشنواره اکران و نمایش داده می شود که ۴ فیلم مرتبط با خاطرات سردار سلیمانی در سیلاب ۹۸ خوزستان و دو مستند هم اجتماعی هستند.

 

او درباره محورها و موضوعات جشنواره فیلم های صد ثانیه ای گفت: این جشنواره امسال در چهار موضوع عدالت اجتماعی، آزادی، ایران سربلند و ایران اقتصادی برگزار و آثار برگزیده از شبکه های نسیم، مستند و یک پخش خواهند شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید