امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
 
مسوول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری خوزستان گفت: مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره استانی داستان کوتاه " سایه ها و حرف ها" تا بیستم دی ماه تمدید شد.

به گزارش پايگاه خبري- تحليلي حبيب خبر، "فردين کوراوند" گفت: متقاضیان شرکت در این رویداد ادبی تا بیستم دی ماه جاری فرصت دارند، آثار خود را با مراجعه به سایتاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید به جشنواره بفرستند.

او افزود: این جشنواره به منظور حفظ و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و نقش مادران شهید، جانباز، اسرا و تمامی زنانی که در دوره دفاع مقدس حضور داشتند و شهدای مدافعان حرم با همکاری نمایندگی حوزه هنری در شهرستان رامهرمز برگزار می شود.

کوراوند موضوعات این جشنواره را در ۲بخش عنوان و بیان کرد موضوع اول آزاد و موضوع دوم مادران منتظر ، مادران شهید ، جانباز ، اسرا و تمامی مادران و زنان ایرانی که در حفظ میهن اسلامی تلاش کرده اند.

مسوول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری خوزستان به مقررات جشنواره در دو بخش تخصصی و عمومی اشاره کرد و گفت: طبق مقررات تخصصی شرکت کنندگان می توانند در هر بخش حداکثر ۵ اثر ارسال که این آثار نباید در جشنواره دیگری شرکت کرده باشد این داستان ارسالی باید هزار تا هزار و ۵۰۰ کلمه باشد.

وی ادامه داد طبق مقررات عمومی ، این جشنواره برای بزرگسالان و افراد بالای ۱۸ سال می باشد و دبیرخانه از آثار ارسالی بعد از موعد مقرر معذور است.

کوراوند با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره در صورت صلاحدید آثار منتخب را با نام صاحبان آثار منتشر می کند ، افزود: حضور راه یافتگان درمراسم پایانی جشنواره الزامی و شرکت نكردن به منزله انصراف از جشنواره تلقی می شود.

او گفت: اعلام نتایج داوری این جشنواره ۳۰ دی ماه و اختتامیه آن پایان بهمن ماه است.

او درباره جوایز جشنواره یادآور شد: جوایزاین جشنواره شامل نفرات اول تندیس جشنواره به همراه پنج میلیون ریال ، نفرات دوم وسوم به ترتیب لوح تقدیر اهدا می شود:

شرکت کنندگان براي کسب  اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۶۰۶۰۰۴۹۸ تماس و یا به دبیرخانه این جشنواره به نشاني : امانیه – خیابان دزشرقی بین عارف و لقمان – حوزه هنری خوزستان – واحد آفرینش های ادبی مراجعه كنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید