امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 "ستاره" اثر "حسین بازپور"، نوجوان دهه ‌هشتادی به چاپ چهارم رسید.

 مجموعه داستانِ نوجوانِ "ستاره" به نویسندگی حسین بازپور از سوی انتشارات کتاب ‌هرمز روانه‌ی بازار کتاب شد.

 این مجموعه داستان- که شامل هفت داستان کوتاه برای نوجوانان است- در تیراژ ۵۰۰ نسخه با کاغذ بالک سوئد با قیمت ۲۵ هزارتومان هم‌اکنون در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته‌است.

 "حسین بازپور" به خبرنگار "حبیب خبر" گفت: "داستان‌ها به‌صورت پیوسته با هم در ارتباط نیستند ولی در مضمون و مفهوم با یکدیگر در ارتباط‌اند."

 او افزود: "با زبانی ساده و روان، داستان‌ها را برای نوجوانان روایت کردم. داستان‌ها صرفاً برای سرگرمی نیستند و در نتیجه‌ی هر داستان، یک‌ پند اخلاقی نهفته است. البته پندها به‌صورت واضح و آشکار نیست و در لابه‌لای داستان‌ها است."

 نویسنده خوزستانی گفت: "ستاره نخستین کتاب من در حوزه‌ی نوجوان بود که استقبال خوبی از آن شد. قطعاً همین مسیر را ادامه خواهم داد و بیشتر در حوزه‌ی ادبیات داستانی قلم خواهم زد."

 او تاکید کرد: "باید برای نوجوان امروز تولید محتوا کنیم؛ این وظیفه‌ی نویسندگان حوزه‌ی نوجوان است. شناخت و بررسی طیف‌های گسترده‌ی نوجوان‌های امروز، سبب‌ساز تولید آثار بهتری خواهد شد."

«ستاره» حسین بازپور به چاپ چهارم رسید

 او افزود: "نوجوان امروز نباید از غذای روح که کتاب متناسب با خودش است، غافل بماند. این امر اگر نباشد، سبب مشکل در آینده خواهد شد. آثار خوبی هم تولید شده‌است ولی نیازمند حمایت‌های بیشتر از سوی متولیان فرهنگی هستیم. نگاه ویژه‌ای باید به ادبیات کودک و نوجوان شود."

"بازپور" درباره آثارش گفت: "به‌جز"ستاره" و کتاب "یکشنبه عصر در خیابان سوم"- که از من منتشر شده‌است- مجموعه داستان دیگری با عنوان "مومیایی شبیه عشق من است" در دست نگارش دارم که در سال آینده منتشر خواهد شد."

حبیب خبر: برای "حسین بازپور" شاعر و داستان نویس تلاشگر و خلاق خوزستانی آرزوی توفیق داریم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید