شاعر پیشکسوت به خاک سپرده شد

پیکر مسعود احمدی به خاک سپرده شد

 

ایسنا نوشت: به دلیل زمان‌بر بودن فرآیند دریافت قبر از قطعه هنرمندان، پیکر مسعود احمدی در مزاری خصوصی که خانواده آن را تهیه کرده بودند، به خاک سپرده شد.

 

پیکر مسعود احمدی ۲۴ خرداد در بهشت زهرا تهران با حضور خانواده و بستگان نزدیکش به خاک سپرده شد. 

 

به گفته خانواده این شاعر و ویراستار فقید، به دلیل زمان‌بر بودن فرآیند دریافت قبر از قطعه هنرمندان، پیکر او در نزدیکی این قطعه و در مزاری خصوصی که خانواده آن را تهیه کرده‌ بودند به خاک سپرده شد.

 

به‌دلیل خصوصی برگزار شدن مراسم امروز، مراسم یادبود این شاعر در روز جمعه (۲۷ خرداد) از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در مسجد الزهرا (واقع در شهرک غرب، خیابان هرمزان، روبه‌روی برج‌های تهران) برگزار خواهد شد.

 

 شاعر پیشکسوت به خاک سپرده شد

 

مسعود احمدی متولد دهم مرداد ۱۳۲۲ در کرمان است. کتاب‌های منتشرشده این شاعر و ویراستار چنین است: «۲۴ ساعت» (منظومه برای کودکان)، «شبنم و گرگ و میش» (منظومه برای نوجوانان)، مجموعه شعرهای «زنی بر درگاه»، «روز بارانی»، «برگریزان و گذرگاه»، «دونده خسته»، «قرار ملاقات»، «صبح در ساک»، «بر شیب تند عصر»، «برای بنفشه باید صبر کنی»، «دو سه ساعت عطر یاس»، و همچنین «حرف زیادی» (مجموعه مصاحبه‌های مطبوعاتی)، «دو زن» (گفت‌وگو با آیدا سرکیسیان (شاملو) و اقبال اخوان (مشیری))، «دویدن در تنهایی» (گزیده‌ای دوزبانه) و «دیگر نبودم مرده بودم».

 

او در فروردین‌ سال ۹۷ نزدیک منزلش در حین عبور از خیابان تصادف کرد و به خونریزی مغزی دچار شد.

او مدتی در خانه‌اش تحت مراقبت بود و پس از آن، در اواخر سال ۹۸ به یکی از خانه‌های سالمندان تهران منتقل شد.

 

مسعود احمدی در شب ۲۳ خردادماه ۱۴۰۱ به‌دلیل کهولت سن و نارسایی ریوی در خانه سالمندان از دنیا رفت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید