با اختتامیه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر: درخشش هنرمندان خوزستانی‌ در جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

درخشش هنرمندان خوزستانی‌ در جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

بیست ‌و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و معرفی نفرات و آثار برگزیده به ایستگاه پایانی رسید و ۵ جایزه این جشنواره سهم هنرمندان تئاتر خوزستان شد.

به گزارش پايگاه خبري- تحليلي حبيب خبر، آیین اختتامیه بیست‌ و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر یکشنبه ۱۹ آبان‌ماه ۹۸ با حضور شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی و جمعی از مسئولان فرهنگی هنری و دوستداران تئاتر در سالن اجتماعات منطقه آزاد اروند برگزار شد.

در این جشنواره خوزستان با دو نمایش «تلاقی-گزارش یک واقعه از پیش اعلام‌نشده» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک و نمایش «جایی که گنجشک‌ها می‌میرند» به نویسندگی خسرو امیری و کارگردانی رضا ذاکری و نوال وائلی از بندرماهشهر در بخش صحنه ای بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر حضور داشتند که موفق به کسب جوایز زیر شدند:

بخش موسیقی:

آرش خوشنام برای آهنگسازی نمایش «تلاقی-گزارش یک واقعه از پیش اعلام‌نشده» از اندیمشک مورد تقدیر قرار گرفت.

بخش بازیگری زن:

مهنوش بلیان بازیگر «تلاقی-گزارش یک واقعه از پیش اعلام‌نشده» از اندیمشک موفق به کسب رتبه دوم در این بخش، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره شد.

بخش بازیگری مرد:

محسن خدادادی بازیگر نمایش «تلاقی-گزارش یک واقعه از پیش اعلام‌نشده» از اندیمشک و جعفر قاسمی بازیگر نمایش «غراب شیطان» از آبادان در بخش بازیگری مرد موردتقدیر قرار گرفتند.

بخش نمایشنامه:

خسرو امیری، نویسنده نمایشنامه «جایی که گنجشک‌ها می‌میرند» از ماهشهر مورد تقدیر قرار گرفت.

در پایان هیئت‌ داوران بخش صحنه‌ای بیست ‌و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر ۵ نمایش را به ترتیب اولویت جهت حمایت‌های مالی و اجرای عمومی به سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد روایت فتح معرفی کردند که نمایش «تلاقی-گزارش یک واقعه از پیش اعلام‌نشده» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک در میان این آثار قرار دارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید