امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

یک ناشر با بیان این‌که نمایشگاه مجازی کتاب داشته‌های ادبی را بهتر نشان می‌دهد گفت: به دلیل دسترسی راحت به کتاب‌ها و کاهش هزینه‌های مخاطب، امسال تاثیرات مثبت نمایشگاه مجازی بیش از نمایشگاه حضوری بود.

 

علی‌اکبر رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی‌ خود از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: برگزاری نمایشگاه حضوری بعد از دو سال هرچند آن چنان که انتظار داشتیم به دلایل متعددی از جمله کم و کاستی‌ها در برگزاری نمایشگاه، عدم برطرف کردن نواقص و از همه مهمتر قیمت بالای کتاب پیش نرفت؛ می‌توان گفت در عین حال رضایت‌بخش بود.

 

وی افزود: افزایش قیمت کتاب در چند ماه اخیر که طبیعتا قدرت خرید مردم را کاهش داده در استقبال و حضور کمرنگ مردم بسیار اثرگذار بود.

علی‌اکبر رشیدی شاعر و ناشر است. از او تاکنون مجموعه شعرهای «طعم سرخ انار»، «شاعری یعنی جا دادن تو در کلمات»، «چیزی نمانده است بگویم برای تو» و... چاپ و منتشر شده‌ است.

وی به همراه همسر داستان‌نویس خود، آتوسا حصارکی، انتشارات مهرودل را مدیریت می‌کند.

از حصارکی نیز مجموعه داستان «سیاه و سفید» با گردآوری او به بازار کتاب آمده است.

این شاعر معتقد است: اگر نمایشگاه‌های حضوری عرضه کتاب‌های دانشگاهی، کودک و نوجوان و... را در روز و زمان مجزا برگزار کنند می‌توان تاثیرات مثبت و اتفاقات خوبی در حوزه کتاب برای مخاطبان به ارمغان بیاورد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید