امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تاز‌ه‌ترین اخبار متروپل|‌ فاجعه‌ای که "عبدالباقی" برای مردم آبادان در سر داشت/ آغاز عملیات آوار‌برداری از 4 جبهه/ افزایش جانباختگان به 29 نفر‌+ فیلم
به منظور گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان و به مناسبت هفتمین روز از این سانحه دلخراش کلیه سینماهای بهمن سبز خوزستان امروز (دوشنبه ۹ خرداد) تعطیل شدند.

 به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، "میلاد تفت آشیان" ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت جان باختن جمعی از شهروندان آبادان در حادثه ریزش یکی از ساختمان های برج دوقلوی متروپل اظهار کرد: این فاجعه تاسف بار تمام قلب ملت ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی، مقاوم و همیشه در صحنه آبادان را داغدار و عزادار کرد.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان افزود: پیام رهبر معظم انقلاب در زمینه برخورد قاطع با متخلفان فصل الخطاب بود و امروز خواسته به حق مردم آبادان و ملت شریف ایران اسلامی از دستگاه قضایی نیز اشد مجازات برای مسببان و متخلفان این حادثه غم انگیز است تا دیگر شاهد چنین سانحه هایی که جان و مال شهروندان را در خطر بیاندازد نباشیم.

وی همچنین از تعطیلی سینماهای بهمن سبز خوزستان در روز (دوشنبه ۹ خرداد) خبر داد و اضافه کرد: پیرو هماهنگی و پیگیری‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان و تسلی خاطر بازماندگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان و به مناسبت هفتمین روز از این سانحه دلخراش کلیه سینماهای بهمن سبز خوزستان در روز دوشنبه تعطیل خواهند بود.

تفت آشیان تصریح کرد: همچنین پیش تر نیز با توجه به ریزش ساختمان متروپل در روز (دوشنبه ۲ خرداد) کلیه برنامه های حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان در نظر گرفته شده بود لغو شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید