امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از خبرنگاران خواست صدای حقیقی مردم باشند.

مسعود میرزاپور در گفت و گو با خبرنگار ما در هندیجان گفت: بارها در پی درج اخبار غیر واقعی خبرنگار ... در هندیجان تذکرهایی به وی داده شد. چرا که بدون شناخت و علم کافی در حوزه خبر، متاسفانه بارها خبرهایی خلاف واقع منتشر کرده و سبب تشویش اذهان عمومی شده اما بارها با واسطه و میانجی گری متولی فرهنگ و هنر حل و فصل شد.

او گفت: درج اخبار در رسانه ها باید صحیح باشد و خبرنگار اطلاعات کافی و مهارت لازم درباره موضوعات مطروحه داشته باشد.

او تصریح کرد: خبر درج شده از سوی خبرنگار ... در هندیجان مبنی بر عملکرد ضعیف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به ویژه در حوزه شعر، ‌قطع به یقین بر اساس موهومات و اطلاعات ناکافی خبرنگار و نیز منتشر کننده خبر در سایت خورنا بوده است.

میرزاپور از یکی افتخارهای دو ساله مدیریت فرهنگی و هنری در هندیجان را اعتلای انجمن ها به ویژه گسترش فضای فکری و عملی در شعر با همت شاعران،‌ پیشکسوتان و فعالان انجمن شعر دانست و گواه آن را برپایی باشکوه چهارمین و پنجمین کنگره ملی شعر خلیج فارس در هندیجان عنوان کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی هندیجان اضافه کرد: یکی از انجمن های فعال در هندیجان انجمن شعر است که رویدادهای ارزشمندی در حوزه ها و موضوع های مختلف برگزار کرده است. از قبیل کنگره ملی شعر خلیج فارس، همایش منطقه ای شعر محلی تش دل و جشنواره شعر دفاع مقدس با همکاری مثال زدنی ناحیه مقاومت بسیج و کانون بسیج هنرمندان که رضایت آحاد مردم را پس از چندسال تعطیلی انجمن ها در هندیجان فراهم کرده است.

میرزاپور ضمن توصیه به خبرنگار ... در رعایت انصاف و تقوای خبری، حق اعلام جرم علیه خبرنگار موصوف را به دلیل تشویش اذهان عمومی و بر اساس انگاره های ذهنی و غیر مستدل خود برای اداره محفوظ دانست و گفت: برخورد با افراد خاطی در حوزه خبر باید با هدف هدایت، دانش افزایی و ارتقای بینش رسانه ای باشد و رونق کمّی و کیفی انجمن ها و حضور هنرمندان فهیم هندیجانی در جریان های مهم فرهنگی و هنری استان و کشور کارنامه و سندی برای قضاوت همگان است. بنابراین، قضاوت درباره خبر نادرست و بی اساس را- که گویا از جانب شخص یا معدود افرادی مغرض تهیه و تنظیم شده است- به اذهان عمومی و روشن مردم هنر دوست و فرهنگ پرور هندیجان واگذار می کنیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید