امروز:
دوشنبه - 11 تير - 1403
ساعت :

فراخوان یادواره عکس نوشته «مکتب امید» منتشر شد

 سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از انتشار فراخوان یادواره عکس نوشته «مکتب امید» گرامیداشت استاد اخلاق زنده یاد حجت الاسلام سید محسن شفیعی توسط این اداره کل خبر داد.

 

 به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی با اشاره به محورهای این یادواره افزود: ترکیب عکس و متن ادبی از دوره حیات،فعالیت،مراسم ترحیم و تشییع زنده یاد حجت الاسلام سید محسن شفیعی محورهای این یادواره هستند.

 

 وی با اشاره به شرایط اسال آثار اظهار کرد: هریک از شرکت کنندگان می تواند حداکثر پنج اثر را به دبیرخانه ارسال کند.

 

 فرمت آثار ارسالی می بایست jpg و در قالب فایل فشرده zip باشد.

 

 همچنین نام فایل ارسالی باید متشکل از سه بخش شامل: نام،نام خانوادگی و کد ملی شرکت کننده باشد.

 

 جمشیدی ادامه داد: شرکت کنندگان در یادواره به عنوان مالک و تولیدکننده اثر هستند و مسوولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت بر عهده ارسال کننده است.

 

 سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: عکس ها و متن پیوست آن نباید عیناً کپی و برگرفته از آثار دیگران باشد. در ارزیابی نهایی، آثار دریافتی،این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

وی مهلت ارسال آثار را تا 28 فروردین 1401 عنوان کرد و افزود: علاقه مندان می توانند برای شرکت در یادواره،آثار خود را به دبیرخانه یادواره (اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان) یا ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

 

جمشیدی خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا پنجم،لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می شود.

 

گفتنی است: این یادواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با همکاری شهرداری اهواز و روزنامه راوی ملت برگزار می شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید