امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سه نمایشنامه از خوزستان به مرحله نهایی جشنواره نشر آماره راه یافتند

 سه نمایشنامه از خوزستان در میان بیست و هشت نمایشنامه به مرحله نهایی نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی نشر آماره راه یافتند.

 به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شورای ارزشیابی بخش ادبیات نمایشی نشر آماره پس از بررسی ۱۰۲ نمایشنامه رسیده به این جشنواره، ۲۸ نمایشنامه را برای مرحله نهایی نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی نشر آماره انتخاب کردند که سه اثر از نمایشنامه نویسان استان خوزستان در میان آثار راه یافته به مرحله نهایی حضور دارند.

 سه نمایشنامه تقدیم به کسی زیر لاک غلط‌گیر به نویسندگی امیر امیری و جمجمه‌ات را به خدا بسپار به نویسندگی مجتبی مقدم از شهرستان باغملک و تصنیف اختر  نوشته فهمیه مدحتی از شهرستان بهبهان به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند.

 محسن عظیمی دبیر این جشنواره درباره شکل انتخاب آثار گفت: تمامی آثار رسیده به جشنواره بدون نام نویسنده، کدگذاری شده و در اختیار هیات انتخاب قرار گرفتند. پس از بررسی آثار منتخب مرحله نخست، هیات انتخاب مرحله ی نهایی، آثار برگزیده را انتخاب خواهند کرد. 

 طبق برنامه اعلام‌شده در فراخوان، اردی بهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ آثار برگزیده در اختتامیه جشنواره اعلام شده و ضمن تقدیر از برگزیدگان، آثارشان توسط نشر آماره منتشر می شود.

 گفتنی است: همچنین در مراسم اختتامیه این جشنواره، برنامه ای برای بزرگداشت خسرو حکیم رابط در نظر گرفته شده که با حضور خود ایشان و رونمایی از آخرین اثرشان برگزار می شود. اسامی هیات انتخاب مرحله نهایی نیز به‌ زودی اعلام می شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید