امروز:
چهارشنبه - 12 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دومین پوستر و فراخوان دومین دوره جشنواره ملی شعر "شهد شهود " با هدف گرامی داشت ایثار و مقاومت شیر زنان کشور در اندیمشک رونمایی شد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، دومین دوره جشنواره ملی شعر شهد شهود با هدف گرامی داشت ایثار و مقاومت شیر زنان کشور عزیزمان ایران در دفاع مقدس و نقش آنان در پشتیبانی جنگ تحمیلی در گستره ملی، اسفند ماه امسال در اندیمشک برگزار خواهد شد.

دبیر دومین جشنواره ملی شعر شهد شهود، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در آفرینش آثاری با موضوع مادران شهیدان از سوی شاعران کشور یکی از اصلی ترین محور های این جشنواره را تبیین و زنده نگه داشتن ایثار و فداکاری مادران شهیدان دانست.

حسین علیپور با اشاره به شرایط کلی شرکت در این جشنواره اظهار کرد: هر شاعر می تواند حداکثر ۵ اثر را به دبیرخانه این جشنواره  ارسال کند. دبیرخانه، ارسال کننده  را صاحب اثر می شناسد و در صورت اثبات خلاف آن، اثر مربوط از روند داوری حذف خواهد شد.

 حق ویرایش آثار برای چاپ در مجموعه شعر جشنواره و سایر محصولات تبلیغی، نزد دبیرخانه جشنواره ملی شهد شهود، محفوظ است.

ارسال اثر، به منزله پذیرش مقررات جشنواره است و از راه یافتگان به مرحله پایانی جشنواره در مراسم اختتامیه دعوت می شود.

او افزود: شرکت کنندگان می توانند در همه قالب های شعری کلاسیک (غزل، مثنوی، رباعی و...) و نو (نیمایی، سپید، و...) آثار خود را به دبیرخانه جشنواره بفرستند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواه حداکثر تا ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

دبیر جشنواره شهد شهود با اشاره به شرایط ارسال آثار عنوان کرد: شاعران از دو طریق سایت به نشانی www.shahdeshohod-festival.ir و ایمیل جشنواره به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید می توانند آثار خود را برای دبیرخانه دومین جشنواره شعر شهد شهود ارسال کنند.

شاعرانی که قصد ارسال اثر از طریق ایمیل را دارند باید آثار را به صورت تایپ شده در محیط ورد با قلم بی زر B zar و اندازه ۱۴ به دبیرخانه ارسال کنند. همچنین ذکر نام و نام خانوادگی، کد ملی، استان، شهر محل سکونت، شمارۀ تلفن شاعر در صفحه اول، الزامی است.

علیپور گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی www.shahdeshohod-festival.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید