امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 مسوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان گفت: مستند "مردی با لبای دوخته" با هدف نشان دادن زندگی واقعی روان شاد "عبدالرضا حیاتی" از هنرمندان شاخص خوزستان، در حوزه هنری استان تولید شد.

 

 به گزارش حبیب خبر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، علی حیاتی بیان کرد: تولید این مستند با مشکل تامین اعتبار و اینکه شخص "عبدالرضا حیاتی" به هیچ وجه حاضر نمی‌شد برای مصاحبه جلوی دوربین قرار بگیرد روبه رو بود.

  وی با اشاره به اینکه در این مستند شخص دیگری به جای شخص اول فیلم صحبت می‌کند ، افزود: هدف از این مستند پرداختن به تمام ابعاد زندگی و بیوگرافی یک شخص است که به شکل مستند و داستانی تولید شده است.

  مسوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان ادامه داد: در مستند "مردی با لبای دوخته" از تکنیک خاصی استفاده نشده و هدف نشان دادن زندگی واقعی حیاتی، در دوران دفاع مقدس و نیز فعالیت‌های اجتماعی و هنری همچون خطاطی، نقاشی، نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، شعر و ... در طول فیلم است.

  وی گفت: تولید این مستند حدود دو سال زمان برد و یک ماه پیش آخرین مرحله فنی فیلم به سرانجام رسید.

  حیاتی از پیشکسوتان شعر و داستان و نمایشنامه‌نویسی خوزستان بود که علاوه بر سرودن اشعار انقلابی و دفاع مقدسی با نگارش بیش از ۵۰ نمایشنامه به عنوان یکی از نمایشنامه‌نویسان خوزستان و کشور مطرح شد. آثار وی در برخی جشنواره‌های کشوری و استانی جوایز متعددی را دریافت کرد.

 

 حیاتی از بنیانگذاران حوزه هنری استان خوزستان بودکه در دی ۱۳۹۸ بر اثر ایست قلبی در اهواز درگذشت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید