امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

رییس حوزه هنری خوزستان از برگزاری ویژه برنامه‌های بزرگداشت چهل و سومین سالگرد دهه فجر انقلاب در حوزه مسوولیت خود خبر داد.

به گزارش حبیب خبر،"محمد شهباز گهروئی" اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی، صفحه پررنگی از تاریخ ماندگار ایران است که به ملت و مملکت و کشورهای آزادی‌خواه جهان اعتبار و آبرو بخشید.

او نقش مردم ایران را در پیروزی انقلاب اسلامی بی‌نظیر دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران، مردمی و سراسری بود و همه قشرها در سراسر کشور با تمام وجود در آن مشارکت داشتند و این امر یکی از مهم ترین دلایل پیروزی انقلاب و استقرار جمهوری اسلامی است.

شهباز گهروئی گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حوزه هنری استان برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است. طراحی و تولید پوستر، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب در فضای مجازی، تولید موشن گرافی به منظور نشر فضای مجازی و چاپ بنر برای نصب در فضاسازی شهری از جمله این برنامه‌ها است.

او شب شعر با موضوع انقلاب، فضاسازی مجازی، کتیبه‌نویسی و نقاشی در مسیر راهپیمایی با همکاری مجمع طراحان انقلاب اسلامی (خاک نگار)، برگزاری نمایشگاه عکس و پارچه‌نویسی، اجرای نمایش «عندما تنتهی تسقط» در جشنواره بین المللی تئاتر فجر را از دیگر برنامه‌هایی دانست که به این مناسبت برنامه‌ریزی شده است.

رییس حوزه هنری خوزستان ادامه داد: در دفتر آبادان نیز به همین مناسبت ورک‌شاپ خوشنویسی با موضوع انقلاب و اختتامیه دومین همایش استانی نمایشنامه‌خوانی جوان اجرا می‌شود. شب خاطره انقلاب نیز به همت حوزه هنری دفتر دزفول برگزار می‌شود.

او یاد آور شد: همچنین در شهرستان بهبهان پخش فیلم عمار، پرده‌خوانی انقلاب و تئاتر خیابانی در مناطق کم‌برخوردار، برگزاری نمایشگاه رویدادهای مهم انقلاب در کاخ دانش بهبهان و مسابقه کتابخوانی بیانیه گام دوم انقلاب تدارک دیده شده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید