امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
 

انجمن سینمای جوانان اهواز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هشتمین هفته فیلم و عکس اهواز را از چهارم تا هشتم بهمن ۱۴۰۰ برگزار می‌ کند.

 

به گزارش حبیب خبر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت‌های هنری و سینمایی در حالت رکود درآمده بود اما همزمان با بهبود این وضعیت اجرای چنین برنامه‌هایی می‌تواند روح جدیدی بر کالبد هنر استان تزریق کند.

 

ناصر چنانی ادامه داد: هفته فیلم و عکس اهواز در کنار حمایت از جوانان فیلمساز و عکاس نقطه عطفی بر شروع فعالیت‌های سینمایی در استان خواهد بود و ان‌شاالله در ماه‌های آینده جشنواره فیلم کوتاه خوزستان نیز به مرحله اجرا خواهد رسید.

 

وی اظهار کرد: خوزستان دارای پیشینه بسیار ارزشمندی در حوزه سینما است و در حال حاضر جوانان بسیار مستعدی در این حوزه افتخارات بسیاری برای استان به ارمغان آورده‌اند و رویکرد دولت حمایت از جوانان علاقه‌مند و مستعد در این حوزه است.

 

 همچنین مدیر انجمن سینمای جوانان خوزستان گفت: نمایشگاه عکس، نمایش فیلم و نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌های این رویداد فرهنگی است.

 

مهدی کیخایی با بیان این که پس از ش سال این رویداد به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اهواز برگزار می‌شود گفت: هفتمین هفته فیلم و عکس اهواز به دلیل شرایط خاص و اپیدمی کرونا در کشور سال گذشته به صورت مجازی برگزار شد اما امسال این رویداد به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: هفته‌های فیلم و عکس در کشور جزو برنامه‌های اصلی انجمن سینمای جوانان ایران است که با هدف معرفی آثار تولید شده در حوزه فیلم و عکس دفاتر انجمن و حمایت از فیلم‌سازان جوان به صورت غیررقابتی برگزار می‌شوند.

 

کیخایی بیان کرد: برنامه‌های بسیار متنوعی برای هر چه پربارتر شدن این رویداد در حوزه فیلم و عکس در نظر گرفته شده است که به صورت رایگان علاقه‌مندان می‌توانند از این برنامه‌ها که با همکاری صمیمانه مجموعه‌های مختلف فرهنگی، هنری اهواز برنامه‌ریزی شده استفاده کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید