محمد جوروند:

فراخوان نهمین سوگواره ملی دل نوشته های عاشورا منتشر شد

فراخوان نهمین سوگواره ملی دل نوشته های عاشورا منتشر شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اعلام فراخوان «نهمین سوگواره ملی دل نوشته های عاشورا» در دو بخش ادبی و عکس خبر داد.

به گزارش حبیب نیوز، "محمد جوروند" گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی فراخوان «نهمین سوگواره ملی دل نوشته های عاشورا» با گستره ملی را برگزار می کند.

جوروند با اشاره به انتشار فراخوان سوگواره و بخش های آن افزود: این سوگواره در دو بخش ادبی و عکس برگزار می گردد که در بخش ادبی شامل: شعر (کلیه سبک ها و قالب ها)، داستان کوتاه، خاطره که در این بخش هر شاعر و نویسنده می تواند حداکثر در ۳ اثر خود را به دبیرخانه ارسال کند.

او ادامه داد: در بخش عکس نیز، هر عکاس می تواند حداکثر ۱۰ قطعه عکس به صورت آنالوگ یا دیجیتال با موضوعات مسجد و محرم، جوانان و عزاداری سالار شهیدان ارسال کند.

جوروند اظهار کرد: طبق اعلام فراخوان، برگزار کنندگان جشنواره حق انتشار عکس های پذیرفته شده با ذکر نام عکاس را خواهند داشت.

او افزود: در گاه شمار سوگواره مهلت ارسال آثار در هر دو بخش سوگواره تا شانزدهم آبان ماه ۹۸ اعلام شده و داوری و بازبینی آثار روز هجدهم آبان ماه انجام می گردد و آئین اختتامیه سوگواره روز بیستم آبان ماه در شهرستان لالی برگزار می شود.

جوروند اضافه کرد: طبق شرایط اعلام شده در فراخوان آثار ارسال شده به سوگواره عودت داده نخواهد شد و آثار برگزیده گان دوره های قبلی سوگواره پذیرفته نمی شود.

گفتنی است: علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند و دبیرخانه سوگواره واقع در خوزستان، شهرستان لالی، خیابان شهید جمالپور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره تماس های ۰۶۱۴۳۲۹۵۸۸۰ و ۰۹۰۱۴۵۲۱۹۲۳ آماده پاسخگویی و ارایه اطلاعات بیشتر خواهد بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید