امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

“رقابت نویسندگی جوانان” با جایزه‌ای چندصد یورویی  دبیرخانه اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا) به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این اتحادیه در نظر دارد مسابقه‌ای با عنوان «رقابت نویسندگی برای جوانان» با موضوع توسعه پایدار و گردشگری پایدار برگزار کند.

 

 به گزارش حبیب خبر از ایسنا، رییس گروه مطالعات گردشگری دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری ـ با اعلام این خبر گفت: بنا بر اعلام دبیرخانه اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا)، مسابقه رقابت نویسندگی برای جوانان  در حوزه‌های اولویت‌دار آیورا ویژه گروه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال برگزار می‌شود.

 

  محمد یزدی افزود: با توجه به این‌که تمرکز نخستین دوره از مسابقه مورد نظر روی «زباله‌های دریایی» و «ماهیگیری غیرقانونی» است، علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه باید مقالات خود را درباره ارتباط گردشگری پایدار با این دو موضوع تهیه کنند.

 

رییس گروه مطالعات گردشگری گفت: بر اساس شرایط اعلام شده از سوی دبیرخانه اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا)، مقالات باید به زبان انگلیسی و در ۲۰۰۰  تا ۴۰۰۰ کلمه در فرمت Arial ۱۲ Narrow تهیه و حداکثر تا ۲۱ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ به پست الکترونیک به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال شود.

 

به گفته یزدی و بنابر اعلام دبیرخانه اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا)، مقالات برتر در نشریه IRON Silver Jubilee Commemorative Magazine منتشر می‌شود و به سه نفر اول جوایز ۴۰۰، ۶۰۰  و ۱۰۰۰ یورویی تعلق خواهد گرفت.

 

اطلاعات بیشتر را از سایت www.iora.int می‌توان دریافت کرد.

 

"رقابت نویسندگی جوانان" با جایزه‌ای چندصد یورویی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید