امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

عملکرد رسانه های خوزستان در بحران های مختلف مطلوب بوده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: رسانه های خوزستان در بحران های مختلف کشور اعم از خشکسالی، سیل، زلزله اندیکا در ایجاد امیدواری به مردم عمل کرده اند و عملکرد مطلوبی داشته اند.

به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در مجتمع فرهنگی فجر، گفت: رسانه در خوزستان کنار نظام و حاکمیت و‌ بازویی برای پیشبرد امور کشور است.

 رسانه های خوزستان در بحران های مختلف کشور اعم از خشکسالی، سیل ، زلزله اندیکا در ایجاد امیدواری به مردم عمل کرده اند و در انعکاس فعالیت های مختلف به ویژه در حوزه بسیج و سپاه پیش قدم بوده اند.

وی ادامه داد: ارتباط بسیار خوب میان حوزه فرهنگ، هنر و‌ بسیج‌ و‌ سپاه ستودنی است و این همیاری و‌ همراهی به صورت عام به ویژه در حوزه رسانه مهم و بی نظیر است.

جوروند اضافه کرد: خانه مطبوعات در کنار بسیج رسانه پتانسیل خوبی است که خوش بختانه در حال فعالیت هستند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور نیز در این مراسم ضمن تشکراز بانیان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: در عصر ارتباطات هستیم و نمی توان قدرت رسانه را از تمام فعالیت ها حذف کرده و نادیده گرفت چراکه رسانه ها می توانند خلق حماسه کنند.

عباس محمدیان بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در جنگ سخت، قدرت حمله به ایران ندارند اما در جنگ رسانه‌ای و در تعارضات هویتی امید دارند به اهداف شان برسند.

نگرانی ما از ایجاد تعارضات فکری دشمن است لذا خط شکن جنگ های قومیتی، فرهنگی و مذهبی اصحاب رسانه هستند.

این مقام مسوول تصریح کرد: از این رو سازمان بسیج رسانه به عنوان یک ارگان تخصصی تلاش می کند تا سند راهبردی رسانه ای را تدوین کند.

او افزود: در جنگ روایت ها عقب هستیم و رسانه ها باید افق آموزش خود را تقویت کرده و به سمت حرفه ای شدن حرکت کنند.باید رسانه های فراجناحی را در نظام جمهوری اسلامی طراحی کرده و در جامعه امید آفرینی ایجاد کنیم.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید