امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

هیئت داوران بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ معرفی شدند

 دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ در احکامی جداگانه هیات داوران این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

 به گزارش حبیب خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، علی بازگیر دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ در احکامی جداگانه علی اوسیوند، فرهاد قائمیان و نادر برهانی مرند را به عنوان هیات داوران این دوره از جشنواره منصوب کرد.

 علی اوسیوند متولد 1336 در مسجد سلیمان، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون، فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی نمایش از دانشکده تربیت مدرس و داور جشنواره های مختلف تئاتر در سطح کشور است.

 فرهاد قائمیان متولد 1344 در اردبیل. بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون. بازی در بیش از ده ها فیلم سینمایی، سریال تلویزیونی و تئاترهای صحنه ای و داوری جشنواره های مختلف تئاتر در سطح کشور از فعالیت های شاخص وی به شمار می رود.

 نادر برهانی‌مرند متولد 1349 در مرند. نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشکده هنر است. عضو شورای عالی تئاتر فجر و دبیر دو دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر و داوری جشنواره های مختلف تئاتر از جمله فعالیت های وی است.

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ با حضور 8 گروه نمایشی از استان های کرمانشاه، قزوین، فارس، مرکزی، لرستان و خوزستان از 20 تا 23 آذرماه 1400 در مجموعه تالار خورشید اندیمشک با هم به رقابت می پردازند.

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ به دبیری علی بازگیر از 20 تا 23 آذرماه 1400 در شهرستان اندیمشک برگزار می شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید