امروز:
سه شنبه - 18 ارديبهشت - 1403
ساعت :

معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی شعرواره بشردوستی

 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: پس از پایش اولیه از آثار ارسالی آثار راه‌یافته به بخش نهایی نخستین جشنواره ملی شعرواره بشردوستی معرفی شدند.

 

 به گزارش حبیب خبر، رقیه حاجی‌پور در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اینکه ایده و طرح جشنواره ملی شعرواره بشردوستی برای نخستین بار در سطح کشور اجرایی شده بیان کرد: از اهداف این جشنواره می‌توان به ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، جلوه‌های بشردوستی در قرآن و سیره اهل بیت (ع)، جلوه‌های ایثار و فداکاری و مهربانی در جامعه اشاره کرد.

 

 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: در این جشنواره دو هزار و ۲۰۱ آثار از استان‌های مختلف کشور در دو بخش آزاد و بشردوستی به دبیرخانه ارسال شدند که به ترتیب استان‌های خوزستان، تهران و همدان بیشترین تعداد ارسال آثار را به دبیرخانه داشته‌اند.

 

 وی افزود: پس از پایش اولیه از آثار ارسالی ۱۶۰ اثر در بخش آزاد و ۱۱۴ اثر نیز در بخش بشردوستی به مرحله نهایی داوری راه یافتند که در نهایت نامزدهای نهایی برگزیدگان در بخش آزاد ۱۱ نفر به نام‌های احمد انوشه، محمد جهانی، رضا نیکوکار، نادر صهبا، محمد وطن خواه، روح اله سرطاوی، هادی فردوسی، محمد عسکری و فاطمه افراسیابی، اکرم صادقی و معصومه کولیوند حضور دارند.

 

حاجی پور تصریح کرد: در بخش بشردوستی نیز ۹ نفر به نام‌های سجاد حیدری، علی فرزانه موحد، محمد خنیفر، علی امیدیان، علیرضا محمد زاده و زینب رحمانی، ملیحه سادات قاضی، مهدیه رشیدی و معصومه سادات شاکری حضور دارند.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و با حضور نامزدهای نهایی، میهمانان استانی و کشوری، آئین اختتامیه جشنواره شعرواره بشردوستی در تاریخ ۲۷ آبان ماه امسال با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سالن شهدا دانشگاه علوم پزشکی شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید