امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 مشاور امور فرهنگی  هنری استاندار خوزستان با هنرمندان شهرستان رامشیر دیدار کرد.

رضا کیانی در این دیدار صمیمانه ضمن با اشاره به نقش اساسی هنرمندان در عرصه های فرهنگی گفت: هنرمندان در خط مقدم توسعه فرهنگی هستند و قطعا باید دغدغه های این قشر را شنید و برای رفع آنها تمام ظرفیت ها را بکار گرفت.

او ضمن تقدیر از سیدمجید حسینی نژاد فرماندار رامشیر گفت: حضور شخص فرماندار در این دیدار بیانگر نگاه ویژه ایشان به مقوله فرهنگ و هنر است و قطعا مصوبات این جلسه پیگیری خواهد شد.


کیانی افزود: ما باید به تعامل میان بخشی ارج نهیم. شایسته است که در استان زرخیز خوزستان که سرشار از سرمایه های مادی، معنوی، نیروهای انسانی کارآمد ، پتانسیل بلقوه قابل تامل و همچنین دارای پیشینه  تمدنی و هویتی ارزشمندی است ،  شایسته است که بیش از گذشته و در مسیر رفع موانع و رسیدن به توسعه و بالندگی  به تعامل و ارتباط روزآمد و مستمر ارج نهیم و  جزیره‌ای و  پراکنده گی های کاذب را به حداقل برسانیم .

او تصریح کرد:  شخصیت های حقیقی استادان، دانشگاهیان، حوزویان، فعالان ادب و هنر ، معتمدان منطقه  و داویر حقوقی اعم از دستگاه های مختلف دولتی و اجرایی ، شوراهای اسلامی شهر ، شهرداری ها و سایر نهادهای تاثیرگذار  کنار هم جمع شوند و تلاش کنیم  یک داد و ستد و  فکری و کارآمد  صورت بگیرد. و در سایه همدلی امکانات مختلفی جهت تقویت فعالیتهای فرهنگی هنری فراهم شود . وی با تاکید بر اهمیت امر اطلاع رسانی گفت:    انتظار می رود که برای پوشش اخبار و معرفی توانمندی فرهنگی ، جاذبه های گردشگری  شهرستان رامشیر ارتباط مستمر و پویاتر از گذسته با صداوسیما برقرار شود.

 
مشاور امور فرهنگی و  هنری استاندار خوزستان ضمن تبریک روز کودک اظهار کرد: امیدوارم که همه ما کودک درون خود را همچنان زنده نگه داریم. اصل بر تحرک و نشاط اجتماعی است. البته برای جشن ها و جشنواره ها نیاز به توجه به زیرساخت ها هم داریم که امیدواریم با تعامل دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان، این مهم در واقع صورت بگیرد.

او در پایان با اشاره به نقش جشنواره‌ها در توسعه فرهنگی گفت: جشنواره‌ها باید در خدمت هنر باشند. وابسته کردن هنر به جشنواره ها صحیح نیست.

سید مجید حسینی نژاد نیز در این دیدار ضمن بر شمردن ظرفیت‌های هنری و فرهنگی شهرستان، رامشیر را یکی از نقاط سرشار از ذوق و استعداد هنری معرفی کرد و رفع موانع حضور هنرمندان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری را از اولویت های دستگاه‌های اجرایی شهرستان دانست.
بیان دغدغه‌ها و طرح خواسته ها و پیشنهادهای هنرمندان شهرستان رامشیر، از دیگر بخش‌های این نشست صمیمی بود.

همچنین نخستین نمایشگاه تولیدات روستایی روستاهای بخش مرکزی شهرستان رامشیر با حضور رضا کیانی مشاور امور فرهنگی و  هنری و محمد برون مشاور استاندار در امور میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سیدمجید حسینی نژاد فرماندار، ادیبی  بخشدار  مرکزی و هنرمندان، فعالان ادبی ،علوم قرآنی و میراث فرهنگی و رییسان ادارات فرهنگی هنری شهرستان رامشیر گشایش یافت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید