امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

عضویت رایگان کودکان خوزستانی در کانون به مناسبت هفته ملی کودک

 

 معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از عضویت رایگان کودکان و نوجوانان چهار تا ۱۷ سال استان در این کانون به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی کودک خبر داد.

 

به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، بهرام یارزاده دهکردی افزود: کودکان و نوجوانان چهار تا ۱۷ سال خوزستانی می‌توانند در روزهای ۱۶ و ۱۷ مهر با مراجعه حضوری به مراکز کانون در شهرهای وضعیت زرد و آبی و مراجعه غیرحضوری در شهرهای قرمز و نارنجی یا با مراجعه به سایت khz.kpf.ir  نسبت‌ به ثبت‌نام و عضویت خود در کانون اقدام کنند.

وی افزود: در هفته‌ ملی کودک امسال مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌ صورت حضوری و مجازی با بیش از ۳۵۰ ویژه ‌برنامه‌ فرهنگی، هنری و ادبی در خوزستان این هفته را گرامی خواهند داشت.

 

یارزاده دهکردی ادامه داد: این برنامه‌ها با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان محیط‌ زیست و دادگستری استان خوزستان از روز ۱۶ مهر با شعار "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" آغاز می‌شود و تا روز ۲۲ مهرجاری ادامه خواهد یافت.

 

روزهای هفته ملی کودک امسال فرصتی برای آگاهی‌بخشی به والدین و مربیان است و بر این اساس ۱۶ تا ۲۲ مهر به ترتیب روز " کودک، صلح، بازی و نشاط "، " کودک، باورهای دینی و معنویت "، "کودک، خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی "،" کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه "، " کودک، کتاب، هنر و ادبیات " ، " کودک، هویت، میراث‌ طبیعی و فرهنگی " ‌و" کودک، رسانه و فناوری‌های نوین" اختصاص دارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید