امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

معرفی برگزیدگان نخستین مهرواره‌ عکاسی "محرم در قاب نگاه تو"

 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیدگان نخستین مهرواره‌ عکاسی "محرم در قاب نگاه تو" را هم‌زمان با اربعین حسینی معرفی کرد.

 

به گزارش حبیب خبر به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، نفرات برگزیده این رویداد هنری پس از بررسی و ارزیابی ۱۵۵ اثر ارسالی به دبیرخانه نخستین مهرواره‌ عکاسی "محرم در قاب نگاه تو" هم‌زمان با اربعین حسینی در سه بخش اعضای نوجوان و ارشد، مربیان و شرکت‌کنندگان آزاد، از سوی مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان معرفی شدند.

 

 براساس آرای هیات‌ داوران این مهرواره، در بخش اعضا زهرا دهناوی از بندر امام‌خمینی، حیدر هاشم‌پور از خرمشهر و ملیکا کیال از شوش موفق به کسب مقام برگزیده شدند.

 

همچنین در بخش مربیان، لیلا سپهری مربی فرهنگی کانون بندر امام‌خمینی و از میان شرکت‌کنندگان بخش آزاد، فریده آلبوغبیش از بندر ماهشهر، عناوین برگزیده‌ این مهرواره را از آن خود کردند.

 

نخستین مهرواره‌ عکاسی "محرم در قاب نگاه تو"، با موضوعات "محرم و کودکان و نوجوانان، محرم و نماز ظهر عاشورا، محرم و امربه‌معروف و نهی از منکر، محرم و آیین‌های عاشورایی و محرم و شیرخوارگان حسینی"، همزمان با شروع محرم در شهریور امسال آغاز به کار کرد و با معرفی برگزیدگان در پنجم مهرماه سال جاری  هم‌زمان با اربعین حسینی، به کار خود پایان داد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید