امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره داستان صوتی کیش

 

 رییس دومین جشنواره داستان صوتی کیش با عنوان "واگویه‌های جنوب" از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره به مدت یک ماه خبر داد.

 

له گزارش حبیب خبر، رضا اردلان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به این که تولید داستان صوتی زمان‌بر بوده و نیازمند سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای ضبط صدا است، شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره داستان صوتی کیش تصمیم گرفت مهلت ارسال آثار به این رویداد را تا سوم آبان ماه سال جاری تمدید کند.

 

وی با بیان این که تاکنون استقبال بسیار خوبی از این جشنواره در جنوب کشور صورت گرفته، اضافه کرد: یکی دیگر از دلایلی که ما را مجاب کرد تا یک ماه این رقابت را تمدید کنیم این بود که با توجه به قرار گرفتن در پیک‌های سهمگین چهارم و پنجم کرونا احتمالا برخی از داستان‌‎نویسان به دلیل درگیری با این ویروس شرایط ضبط داستان خود را پیدا نکردند و این روزها و بعد از قرار گرفتن در شرایط مساعدتر این امکان با فراغ بال بیشتری برایشان فراهم است.

 

اردلان گفت: بابک عامل به عنوان دبیر این رویداد حضور دارد و دکتر سعید پورعلی و منصور ضابطیان به همراه بنده اعضای شورای سیاستگذاری دومین دوره جشنواره داستان صوتی کیش را تشکیل می‌دهیم.

 

همچنین امین جوکار، مدیر هنری دومین جشنواره داستان صوتی کیش، به ایسنا گفت: پذیرش آثار صرفا با داستان‌هایی است که به زبان فارسی و لهجه‌ یکی از استان‌های جنوبی کشور شامل هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد روایت شده باشد.

 

وی با اشاره به این که آیین پایانی این رویداد دی امسال برگزار خواهد شد، افزود: از سه تولیدکننده برتر با جایزه‌های ۲۰، ۳۰ و ۴۰ میلیون ریالی، دیپلم افتخار و تندیس تقدیر خواهد شد. همچنین دو داستان تحسین ‌شده از سوی هیات داوران، جوایز پنج میلیون ریالی دریافت می‌کنند.

 

جوکار ادامه داد: در مراسم اختتامیه، از لوح فشرده آثار برگزیده جشنواره نخست و دوم داستان صوتی کیش نیز رونمایی می‌شود.

 

وی خاطرنشان‌کرد: برای شرکت در جشنواره محدودیت سنی وجود ندارد و هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال حداکثر سه داستان صوتی به جشنواره است و داستان‌های صوتی ارسال شده باید با فرمت‌ mp۳ باشند.

 

جوکار بیان کرد: با توجه به تمدید زمان ارسال آثار، علاقه‌مندان تا روز سوم آبان ماه سال‌ جاری امکان بارگذاری داستان‌های خود در درگاه اینترنتی festival.kish.ir را دارند.

 

گفتنی است: اولین دوره این جشنواره سال گذشته با حضور داستان‌نویسانی از استان‌های بوشهر، هرمزگان، خوزستان و سیستان و بلوچستان برگزار شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید