امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ درگذشت رئیس ایرنای خراسان شمالی را تسلیت گفت

 

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت زنده‌یاد «حسین فلاحتی» خبرنگار با سابقه و رییس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) در خراسان شمالی را تسلیت گفت.

 

به گزارش حبیب خبر، در پیام محمد خُدادی آمده است: انا لله و انا الیه راجعون؛‌خبر درگذشت زنده‌یاد حسین فلاحتی خبرنگار توانمند و مدیر دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در خراسان شمالی موجب تالم بسیار شد.

 

اینجانب درگذشت این فعال رسانه‌ای بااخلاق و دغدغه‌مند را به خانواده گرامی‌اش و جامعه رسانه‌ای کشور، به‌ویژه همکارانم در خبرگزاری ایرنا تسلیت می‌گویم و برای خانواده عزیز او، بازماندگان، دوستان و همکارانش، صبر و سلامتی مسالت دارم.

 

زنده‌یاد حسین فلاحتی صبح امروز پنج‌شنبه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۰ پس از حدود یک ماه جدال با بیماری در سن ۴۹ سالگی دار فانی را وداع گفت.

 

فلاحتی بیش از دو دهه در کسوت خبرنگار ایرنا در استان‌های مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی فعالیت داشت و ۱۷ اسفند پارسال با حکم مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رییس جدید ایرنا خراسان شمالی منصوب شده بود.

این خبرنگار و فعال رسانه‌ای سابقه فعالیت رسانه‌ای در حوزه بین‌الملل را نیز داشت و به عنوان خبرنگار ایرنا در بغداد برای انجام مأموریت رسانه‌ای حضور یافته بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید