امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بهبهان و رامهرمز در میان برگزیدگان پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان

 شهرستان های رامهرمز و بهبهان از استان خوزستان در دو بخش کتابفروشی و فیلم در پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب‌‌خوانی کودک و نوجوان برگزیده شدند.

 به گزارش حبیب خبر، آیین اختتامیه پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان سه شنبه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی و آنلاین با حضور عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی معاون امور فرهنگی این وزارتخانه، و جمعی از مسوولان برگزار شد.

 بر اساس این گزارش،این دوره از جام باشگاه های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان با بیش از ۲۷ هزار باشگاه فعالیت های خود را به سرانجام رساند و داوری این دوره در دو مرحله شهرستان های سراسر کشور و مرحله نهایی در دبیرخانه مرکزی این رویداد برگزار شد و آثار راه یافته از مرحله شهرستان به مرحله کشوری، توسط اساتید حوزه ادبیات کودک و نوجوان در دو مرحله مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت و آثار برگزیده معرفی شدند.

 داوری نهایی آثار منتخب پنجمین جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در روزهای پنجم تا نهم مردادماه ۱۴۰۰ در محل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی با بررسی چندین مرتبه آثار توسط داوران صورت پذیرفت و برگزیدگان و شایستگان تقدیر در بخش های مختلف نامه به نویسنده، فیلم کوتاه، باشگاه منتخب، معرفی نویسنده منتخب اعضای باشگاه ها، مدارس فعال، کتابخانه های فعال، باشگاه های روستایی، مهدکودک ها اعضای دبیرخانه ها و رابطان منتخب وکتابفروشی های فعال انتخاب و معرفی شدند.

 در بخش کتابفروشی های فعال،کتابسرای دانشجو به مدیریت اسمعیل عبدالهی از شهرستان رامهرمز به عنوان کتابفروشی فعال شناخته شد و در بخش فیلم،زهرا زراعت پیشه از باشگاه تیتمک های شهرستان بهبهان از استان خوزستان رتبه دوم این جشنواره را به خود اختصاص داد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید