امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

در آيين ویژه ای از علی محمدی به پاس مشارکت شایسته در سومین جشنواره عکس «سازمان تأمین اجتماعی در یک نگاه» و کسب عنوان نخست تقدیر شد

به گزارش حبيب نيوز، در اين آيين- كه مدیران بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی خوزستان، رييسان تشکل ها و کانون های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی استان حضور داشتند- مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان گفت: اهمیت هنر به ویژه هنر عکاسی در جامعه امروز بر کسی پوشیده نیست. بی تردید برگزاری جشنواره ای با موضوع تأمین اجتماعی در حوزه عکاسی می تواند بر روی مخاطبان تأثیر زيادی بگذارد.

سید محمد مرعشی دنیای امروز را دنیای تأثیر تصویر بر جامعه برشمرد و افزود: این مهم در گسترش مفاهیم و مأموریت های سازمان تأمین اجتماعی ميان هنرمندان عکاس و همچنین غنی سازی بايگاني عکس رقم خورده است و جای خرسندی دارد که در این جشنواره- که به همت اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد- بیش از 700 عکس به جشنواره ارسال و آقای علی محمدی از خوزستان عنوان نخست را کسب کرد.

همچنین عکاس برتر جشنواره «تأمین اجتماعی در یک نگاه» گفت: سازمان تأمین اجتماعی می تواند با برگزاری مستمر این مسابقات و همچنین برگزاری نمایشگاه آثار منتخب و چاپ عکس فعالیت و خدمات رسانی، خود را بیش از پیش به جامعه معرفی كند.

علی محمدی گفت: تأمین اجتماعی به عنوان سازمانی که ارتباط تنگاتنگی با سایر اقشار جامعه دارد، باید این ارتباط و خدمات رسانی را از طریق هنر ثبت و انتشار دهد، تا از این طریق هم جامعه از این خدمات مطلع شوند و هم ارتباط صمیمی تری با بخش هنر و فرهنگ به وجود آید.

او وجود یک مسابقه عکس در سطح ملی را- که در آن عکاسان به نامی از سراسر کشور حضور داشتند- به معنای آن دانست که عکاسان زیادی در این حوزه حضور و دغدغه دارند و درصدد فرصتی هستند تا  فعالیت ها و مسايل اجتماعی را به تصویر بکشند.

همچنین در این آيين متن لوح تقدیر اهدایی امیر عباس تقی پور مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی که به عنوان آقای علی محمدی صادر شده بود توسط مدیر کل تأمین اجتماعی استان قرايت شد.

 در بخش هایی از این تقدیرنامه چنین آمده است: «بدین وسیله ضمن قدردانی از مشارکت شایسته جناب عالی در سومین جشنواره عکس «سازمان تأمین اجتماعی در یک نگاه»- که با هدف ارج نهادن به زحمات و تلاش های نیروهای مولد و کارگران عزیز در بخش های مختلف تولیدی و خدماتی برگزار شد- به اطلاع می رساند عکس ارسالی شما به انتخاب هیأت داوران رتبه نخست را کسب کرد. بدون تردید نتیجه کوشش های اثر گذار شما هنرمند ارجمند، درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای روشن تر برای جمعیت تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی به شمار می آید.»

گفتني است: در اين آيين از علی محمدی نفر نخست جشنواره عکس «تأمین اجتماعی در یک نگاه» با اهداي لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به رسم یادبود تجلیل شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید