امروز:
جمعه - 15 تير - 1403
ساعت :

طرح ملی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» یک طرح بنیادی و خانواده محور است

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فعالیت  ۸۰ موسسه قرآنی در استان خبر داد و گفت: طرح ملی "هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی" یکی از افتخارات معنوی استان در عرصه قرآن و عترت است که یک طرح بنیادی و خانواده محور است.

 به گزارش حبیب خبر، محمد جوروند با اشاره به برگزاری طرح ملی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در خوزستان اظهار کرد: یکی از افتخارات معنوی استان در عرصه قرآن و عترت است که رویکرد خانواده محور و آموزش مادران در این طرح به عنوان رکن اساسی در تربیت و پرورش فرزندان قابل تقدیر و ستایش است.

  وی با اشاره به برگزاری این طرح فاخر قرآنی در موقوفه امام رضا (ع) اهواز افزود: طرح های قرآنی مختلف همیشه در خوزستان با استقبال گسترده و پرشور روبه رو است از جمله همین طرح ملی که با حضور و استقبال مربیان و مادران قرآنی برگزار و اجرایی شد، لذا انتظار داریم در شمال و جنوب استان نیز این طرح اثرگذار اجرایی شود.

  جوروند ضمن تشریح وضعیت قرآنی و موسسات در سطح خوزستان عنوان کرد: ۸۰ موسسه قرآنی در حال فعالیت هستند که در تحکیم بنیان خانواده با محوریت قرآن همواره در کنار مساجد نقش آفرینی کرده اند.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان از همکاری و یاری کلیه دست اندرکاران استانی و ملی و همچنین از متولیان موقوفه امام رضا (ع) اهواز در برگزاری این طرح آموزشی تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید