امروز:
دوشنبه - 11 تير - 1403
ساعت :

آغاز طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ از امروز در خوزستان

 معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: طرح تابستانه خرید کتاب به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و حمایت از کتاب فروشی ها همزمان با سراسر کشور از امروز نهم مرداد ماه به مدت یک هفته در کتاب فروشی‌های عضو طرح در خوزستان اجرا می شود.

 

 به گزارش حبیب خبر، مرتضی جمشیدی شنبه با اشاره به مشارکت کتاب فروشی های خوزستان در طرح تابستانه کتاب گفت: سقف مجاز خریدکتاب برای هر نفر در طرح تابستانه کتاب مبلغ سه میلیون ریال با تخفیف۲۰ درصد است.

 

 وی افزود: از بین ۱۹ کتاب فروشی عضو این طرح در استان خوزستان تعداد ۱۱ کتاب فروشی در اهواز و هشت کتابفروشی به شهرستان‌های دیگر استان اختصاص دارند.

 

  معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ااظهار داشت: در اهواز کتاب فروشی‌های اسوه ، پاتوق کتاب ، جعفری و رشد شعبه زیتون کارمندی ، رشد شعبه مرکزی ، رشد شعبه نادری ، کتاب شرق شعبه ۱ ، کتاب شرق شعبه ۲ ، محام ، رسانه بیداری و سی بوک در این طرح مشارکت دارند.

 

وی در ادامه گفت: کتاب فروشی های کافه کتاب بانی در شهرستان رامشیر ، دارلکتب سعید و شهر کتاب آبادان ، رشد در شهرستان شوشتر و چهار کتاب فروشی فرزانگان ، فرهنگ ، معراج و رشد از شهرستان دزفول در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ مشارکت دارند.

 

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴ برای هدفمندکردن یارانه نشر طرح‌های فصلی فروش کتاب را آغاز کرد؛ در این طرح‌ها کتابفروشی‌ها می‌توانند روی فروش کتاب به خریداران تخفیف بدهند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارتخانه دریافت کنند.

 

 هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) با عنوان تابستانه کتاب ۱۴۰۰ از نهم مردادماه آغاز و تا ۱۵ مردادماه در کتابفروشی های سراسر کشور ادامه دارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید