امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

فعالان خبری برای اخذ مجوز اقدام کنند

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: فعالان خبری در پیام‌رسان‌ها و سایت‌های خبری بدون مجوز،نسبت به تکمیل مدارک و ثبت در سامانه جامع رسانه های کشور اقدام کنند.

 

به گزارش حبیب خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سید ستار فاطمی با اعلام این خبر افزود: مدیران پایگاه های خبری دارای مجوز شهرستان درخواست کپی مجوز خود را در اسرع وقت به این اداره تحویل دهند و فعالان خبری که تاکنون برای ثبت پایگاه خبری خود اقدام نکرده اند به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک و ثبت در سامانه جامع رسانه های کشور اقدام کنند.

 

 وی ادامه داد: بنابر اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی پایگاه های خبری باید نسبت به ثبت درخواست اخذ مجوز فعالیت خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

 

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان اضافه کرد: با توجه به مصوبه جدید کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، مبنی بر مجرمانه بودن فعالیت تارنما‌های خبری بدون شناسنامه (با استناد به قانون مطبوعات)، هیات نظارت بر مطبوعات از کلیه گردانندگان سایت‌های خبری فاقد مجوز، دعوت به عمل می‌آورد تا نسبت به ثبت درخواست اخذ مجوز فعالیت پایگاه خبری مورد نظر خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید