امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
برگزیدگان بخش رقابتی گیتار کلاسیک ششمین دوره جشنواره موسیقی کارون معرفی شدند
 رییس انجمن موسیقی خوزستان از معرفی برگزیدگان ششمین دوره جشنواره موسیقی کارون خبر داد.

 به گزارش حبیب خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، فریدون وزیری با اعلام این خبر افزود: این جشنواره توسط موسسه هنری صدای چهارفصل و با همکاری آموزشگاه موسیقی چهارفصل و انجمن موسیقی خوزستان و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به صورت ارسال ویدئو با توجه به شرایط کرونا در چهار گروه سنی برگزار و نفرات اول تا سوم هر بخش معرفی شدند.

 وی ادامه داد: این جشنواره به پاس سال ها تلاش و خدمت استاد باقر موذن از گیتاریست های پیشکسوت ایران،به ایشان تقدیم شد.

 رئیس انجمن موسیقی استان خوزستان اضافه کرد: داوری بخش رقابت جشنواره را دکتر افشین ترابی از کانادا، دکتر عایشه گل کوچا از ترکیه، دانیل کونیل از فرانسه، پیمان صمیمی از آمریکا و امیر هوشنگی از کانادا برعهده داشتند. همچنین کیوان میرهادی و افشین ترابی به عنوان مشاور با شورای هنری جشنواره متشکل از وحید وحیدپور، فریدون وزیری و فرخ کارنما همکاری کردند.

وزیری ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری جشنواره، حضور شرکت کنندگان از اقصی نقاط کشور و استان های مختلف را از نقاط قوت این جشنواره عنوان و اظهار امیدواری کرد با توجه به ظرفیت های موجود در استان، خوزستان پایگاهی برای موسیقی کشور شود.

وی بیان کرد: این جشنواره که از سال ۹۳ بصورت اجرای صجنه ای و بطور سالیانه برگزار می شود، در دو سال گذشته با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت ها بصورت ارسال ویدئو برگزار شد.

رئیس انجمن موسیقی استان خوزستان با اشاره به اعلام برگزیدگان ششمین جشنواره موسیقی کارون،گفت: در گروه کودک و نوجوان (۱۴ سال و کمتر از آن)، رحمان مومنی بهجت آبادی از اصفهان مقام اول،دینا جودکی سلطان آبادی از اهواز و محمدرضا عامری از اهواز به صورت مشترک مقام دوم و رضا حیدری شمس ابادی از گچساران، مهزیار فلاح زرگانی از اهواز و دیانا کرامتی از اهواز به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

فریدون وزیری اضافه کرد: در گروه الف (۱۵ تا ۱۸ سال)، آدرین بصیرتی از کرج رتبه نخست، پوریا رحیمی از اصفهان رتبه دوم و نرجس گرگین از اهواز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در گروه ب (۱۹ تا ۲۴ سال)، احمد قاسمی از البرز و مهدی اسفنانی از اصفهان به ترتیب حائز رتبه اول و دوم شدند و هیچ‌کدام از نفرات این گروه امتیاز لازم برای رتبه سوم را کسب نکردند.

وزیری بیان کرد: در گروه ج (۲۵ سال به بالا)،هیچ‌کدام از نفرات این گروه امتیاز لازم برای رتبه اول را کسب نکردند و سعید باستانی‌راد از کرمان و آراس اسکندری از کردستان به ترتیب حائز رتبه دوم و سوم شدند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید