"نخل های سربلند" برگزیدگان خود را شناخت

برگزیدگان دومین مهرواره‌ ادبی "نخل های سربلند"معرفی شدند

 

برگزیدگان دومین مهرواره‌ ادبی "نخل های سربلند" استان های خوزستان و گلستان هم‌زمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر معرفی شدند.

به گزارش حبیب خبر به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، برگزیدگان دومین مهرواره‌ ادبی "نخل های سربلند" در قالب همکاری مشترک مراکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و گلستان همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر معرفی شدند.

 بر اساس بیانیه‌ هیات‌ داوران این مهرواره، در بخش شعر در گروه سنی بالای ۱۲ سال ،فاطیما آرزم و در گروه سنی بالای ۱۵ سال، آتنا میری هر دو از شهرستان اندیمشک استان خوزستان، و در گروه سنی بالای ۱۵ سال، سنا امرایی از شهرستان اهواز،موفق به کسب مقام برگزیده شدند.

همچنین در این بخش، فاطمه رضایی در گروه سنی بالای ۱۵ سال و مریم دسترس در گروه سنی بالای ۱۲ از استان گلستان به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

در بخش داستان این مهرواره نیز در گروه سنی بالای ۱۸ سال، حسین بازپور از شهرستان اهواز به عنوان نفر برگزیده اعلام شد.

بر اساس این گزارش فاطمه آبام در گروه سنی بالای ۱۲ سال، فاطمه سلطانی و سوگند خبلی در گروه سنی بالای ۱۵ سال، و مریم شیخ در گروه سنی بالای ۱۸ سال، همگی از استان گلستان دیگر رتبه‌های بخش داستان دومین مهرواره‌ ادبی "نخل های سربلند" را از آن خود کردند.

داوری این مهرواره را ثریا عبدی و پوران الهی‌فر از مربیان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  خوزستان و راحمه شهریاری و حبیبه مزجی از مربیان ادبی کانون گلستان برعهده داشتند.

بنا بر اعلام واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان فراخوان، دومین مهرواره‌ ادبی «نخل های سربلند» در اردیبهشت‌ماه  با محوریت حماسه‌ هشت سال دفاع مقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر،با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های خوزستان و گلستان منتشر شد  و در سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر با معرفی و تجلیل برگزیدگان به‌کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه‌ دومین مهرواره‌ ادبی « نخل های سربلند » سوم خردادماه  با حضور مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان، مدیر کل، معاونین فرهنگی، جمعی از کارشناسان، مربیان و اعضای مراکز کانون استان‌های خوزستان و گلستان در فضای اسکای‌روم برگزار شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید