امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

رونمایی از ۲ مجموعه شعر و رمان در دزفول

 مدیر حوزه هنری دفتر دزفول، از رونمایی دو مجموعه شعر و رمان به همت حوزه هنری این شهرستان در دزفول خبر داد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از مهر، علیرضا مهدویان پور ظهر روز شنبه در مراسم رونمایی از دو مجموعه شعر و رمان که شهرستان دزفول برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت پاسداشت چهارم خرداد که روز مقاومت و پایداری مردم دزفول است، دو اثر مجموعه رباعی «تا بال گشودم آسمانم گم شد» و رمان «کلگزون» با حضور مسئولان شهرستان در محل نگارخانه هنرمندان دزفول رونمایی شدند.

وی با بیان اینکه مجموعه رباعی «تا بال گشودم آسمانم گم شد» سروده یوسف شایگان مهر در ۵۲ صفحه توسط انتشارات آوان جنوب به چاپ رسیده است، اضافه کرد: طراحی جلد این مجموعه توسط رضا چراغ چشم و صفحه آرایی توسط زهرا سالمی نژاد انجام شده است.

مدیر حوزه هنری دفتر دزفول تصریح کرد: همچنین رمان «کلگزون» که به گوشه‌ای از موشک‌باران دزفول در دوران ۸ سال دفاع مقدس و یکی از مناطقی که اولین موشک به دزفول اصابت کرده است، توسط حبیب خداداد زاده و در ۱۹۲ صفحه به نگارش درآمده و توسط انتشارات آوان جنوب به چاپ رسیده است.

مهدویان پور افزود: این اثر توسط عباس عبادی ویراستاری شده است و طراحی جلد و صفحه آرایی آن توسط حمید نور آبادی و زهرا سالمی نژاد انجام شده است.

وی تأکید کرد: حوزه هنری دفتر دزفول این آمادگی را دارد که در راستای چاپ و نشر، فرهنگ‌سازی و جریان سازی حوزه شعر و داستان فعالیت‌هایی را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، این برنامه به پاسداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در محل نگارخانه هنرمندان دزفول با حضور «علی فرهمند پور» فرماندار شهرستان دزفول و «صادق جولا» معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری دزفول و هنرمندان و استادان حوزه آفرینش‌های ادبی برگزار شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید