امروز:
پنجشنبه - 20 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
پورتال انجمن هنرهای تجسمی خوزستان راه اندازی می شود
 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از راه اندازی پورتال مدیریت و ساماندهی الکترونیکی انجمن هنرهای تجسمی خوزستان تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،ناصر چنانی پیش از ظهر روز سه شنبه 28 اردی بهشت در نشست تفاهم نامه همکاری و عقد قرارداد پورتال مدیریت الکترونیکی انجمن هنرهای تجسمی خوزستان با شرکت برنامه نویسی آرتیاش گفت: یکی از خدمات کرونا این بود که رویکرد ما را به فضای مجازی عوض کرد و سرعت انتقال را بالا برد.

وی افزود: راه های ارتباطی تبیین شده و راه اندازی سایت انجمن ایده بسیار خوبی است و می تواند در حوزه تجارت الکترونیک و بین المللی به ما کمک کند.

 

چنانی به ویژگی ها و خدمات پورتال انجمن هنرهای تجسمی خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: اخبار اطلاع رسانی فعالیت های انجمن و معرفی اعضای هیأت مدیره،عضوگیری آنلاین و پرداخت صورت حساب ها از جمله حق عضویت و تمدید آن،امکان مشاهده پروفایل هنرمندان و ارتباط سایر شرکت ها با هنرمندان،برگزاری گالری،سمینار،وبینار به صورت مجازی از جمله خدمات پورتال انجمن هنرهای تجسمی خوزستان است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات مهمی است و در فضای بین المللی و جهانی در حال رصد شدن است؛ از این رو مشارکت حداکثری مردم را می طلبد.

در پایان تفاهم نامه عقد قرارداد پورتال الکترونیکی انجمن هنرهای تجسمی خوزستان میان انجمن و شرکت برنامه نویسی آرتیاش امضاء شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید