امروز:
چهارشنبه - 12 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تشییع و خاکسپاری قاسم آهنین‌جان فردا انجام می‌شود

 

 تشییع قاسم آهنین‌جان شاعر پیشکسوت، فردا (پنج‌شنبه) انجام می‌شود.

به گزارش حبیب خبر، فردین کوراوند شاعر خوزستانی و دوست نزدیک قاسم آهنین‌جان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: در حال انجام کارهای اداری برای تحویل پیکر مرحوم آهنین‌جان از بیمارستان هستیم تا فردا (پنج‌شنبه، ۱۶ اردیبهشت‌ماه) مراسم تشییع و خاکسپاری او انجام شود. حال آهنین‌جان در چند ماه اخیر رو به وخامت گذاشته و ضمن سفرهایی به تهران مشغول درمان بیماری خود بود اما متاسفانه در روزهای گذشته شدت بیماری افزایش پیدا کرد و در نهایت منجر به فوت این شاعر شد.

وی افزود: آهنین‌جان روز گذشته در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز به دلیل ابتلا به بیماری سرطان از دنیا رفت.

کوراوند با اشاره به وصیت‌نامه‌ای که آهنین‌جان چندی پیش از مرگ خود منتشر کرد و خواسته بود که هیچ کس در مراسم تشییع، خاکسپاری و ختم او شرکت نکند نیز گفت: با توجه به این‌که بستگان آهنین‌جان در شهرستان به سر می‌برند، تا زمانی که خود را برسانند مجبور به انجام کارهای مربوط به تحویل پیکر وی از بیمارستان و نیز هماهنگی‌ها با آرامستان بهشت‌آباد اهواز هستیم.

او در همین زمینه افزود: همچنان‌که مرسوم و معمول است، اختلافاتی بین شاعران و تمامی اهل قلم وجود دارد که طبیعتا آهنین‌جان از این قاعده مستثنی نبوده و تحت تاثیر چنین اختلافاتی آن وصیت‌نامه را تنظیم و منتشر کرده بود.

این شاعر همچنین درمورد محل خاکسپاری این شاعر پیشکسوت، گفت: آهنین‌جان در قطعه هنرمندان بهشت‌آباد اهواز و در جوار مادرش به خاک سپرده می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید