امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با ارایه فراخوان ششمین جشنواره شهر و رسانه نشان داد که در ده قرن پارینه سنگی یا عصر حجر به سر می برد!

به گزارش حبیب خبر، در حالی که چندین سال است که برگزار کنندگان جشنواره های مختلف از جمله در زمینه مطبوعات و خبرگزاری ها تنها از طریق معرفی سامانه ای برای بارگذاری و ارسال آثار شرکت کنندگان اقدام می کنند؛ به ویژه در این بیش از یک سالی که وضعیت بیشتر شهرهای کشور کرونایی است و قرمز؛ اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز آمده و به سبک عصر حجر نسبت به اعلام فراخوان ششمین جشنواره شهر و رسانه اقدام کرده است و از شرکت کنندگان خواسته فایل تصویری اثر، تایپ شده (Word) و نسخه Pdf آن به همراه فایل عکس ٤*٣ شرکت کننده بر روی لوح فشرده را- که الزامی است- برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند؛ آن هم یا به صورت حضوری یا به وسیله پست پیشتاز!

دست اندرکاران برگزاری جشنواره شهر و رسانه در چه عصر و قرنی کار و فعالیت می کنند که نمی توانند از دروازه سنتی خود بیرون بیایند و وارد دنیای مدرن شوند؟!

 در این اوضاع و احوال قرمز کرونایی- که عالم و آدم به درخانه ماندن تاکید می کنند- چرا می خواهند شرکت کنندگان در جشنواره را به استفاده از لوح فشرده و حضور در محل روابط عمومی شهرداری یا رفتن به شرکت های خدمات ارتباطی برای پست پیشتاز آثارشان ترغیب کنند؟!

به راستی که برگزار کنندگان جشنواره با این فراخوان سنتی نشان دادند که هنوز به عصر دیجیتال ورود نکرده اند؛ در غیر این صورت برای برگزاری جشنواره دست به دامان عصر حجر نمی شدند!

به دست اندرکاران جشنواره شهر و رسانه پیشنهاد می کنم: همان آثاری را که دست اندرکاران رسانه ها در سال ۹۵ برای همین ششمین جشنواره شهر و رسانه آن هم در زمان حکومت فرزین خان حاتمی فرستادند بررسی کنند تا وضعیت قرمز کرونایی نیازی به دوباره کاری و کشاندن شرکت کنندگان به خیابان ها و ادارات پست و حضور در مکان روابط عمومی نباشد نه این که دوباره آثار روزنامه نگاران را بگیرید و آن ها را بایگانی کنید تا خاک بخورند!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید