امروز:
سه شنبه - 18 ارديبهشت - 1403
ساعت :

محمد دیندار: جشنواره‌های خارجی دلباخته سیاه‌نمایی فیلمساز ایرانی‌اند

یک کارشناس حاشیه‌های پی‌در‌پی در شبکه دو سیما را نشانه ضعف نظارت و سیاست‌گذاری در این شبکه دانست!

هنوز مدت کوتاهی از اظهارنظر میهمان برنامه شبکه دو سیما که از مردم خواست تا برای قناعت از خوردن میوه و گوشت خودداری کنند نگذشته بود که مجری این شبکه نیز اظهارات نامناسبی درباره کار در منزل بیان کرد.

به گزارش حبیب خبر، محمد‌ دیندار، مستندساز و کارشناس فرهنگی درباره این‌گونه حواشی شبکه دو سیما به خبرنگار کیهان گفت: اتفاقات و حواشی گوناگونی که دامن‌گیر برخی برنامه‌های این شبکه می‌شود را نمی‌توان تنها به گردن تهیه‌کنندگان یا مجریان انداخت، بلکه نشانی از ضعف نظارت و سیاست‌گذاری و نبود فعالیت یک اتاق فکر قدرتمند در این شبکه است.

وی با‌ اشاره به پخش نظرات انتقادآمیز یکی از میهمانان این شبکه که گفته بود مردم گوشت و میوه نخورند، تصریح کرد: در شرایطی قرار داریم که وظیفه یک رسانه مهم ایجاد اعتماد‌ و آرامش برای جامعه است که با صداقت حاصل می‌شود نه اینکه با نظرهای غیرکارشناسی بر زخم مردم نمک پاشید و باعث بی‌اعتمادی آنها از رسانه شد.

دیندار ادامه داد: این یک اشتباه‌ استراتژیک است که در یکی از برنامه‌های این شبکه احساسات‌ میلیون‌ها ایرانی به‌ویژه خانواده‌هایی که درگیر مشکلات اقتصادی هستند به‌واسطه حرف‌های یک به اصطلاح کارشناس جریحه‌دار نموده و به جایگاه رسانه ملی خدشه وارد ساخته است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید