امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان شامگاه شنبه برگزیدگان خود را دربخش‌های مختلف شناخت و ۲ نمایش برگزیده این دوره به جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

 به گزارش حبیب خبر، سی و دومین جشنواره تئاتر استانی خوزستان از چهارم تا ششم دی ماه جاری با اجرای هشت گروه نمایشی در فضای مجازی برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین اختتامیه لین جشنواره که به صورت آنلاین(برخط) برگزار شد با اشاره به مهیا نبودن شرایط برگزای جشنواره حضوری به علت شیوع ویروس کرونا بیان کرد: هرچند کرونا موجب شده تا اجتماعات برگزار نشوند اما حوزه فرهنگ و هنر در دوران کرونا تعطیل نشد و فعالیت‌ آن از فضای حقیقی به فضای مجازی منتقل شد.

محمد جوروند افزود:بستر فضای مجازی این فرصت را فراهم آورد تا مخاطبان بیشتری از سراسر کشور از جشنواره استقبال کنند و نمایش‌های اجرا شده در سایت را مشاهده کنند.

در پایان آیین اختتامیه مجازی هیات داوران  برگزیدگان این جشنواره را به شرح زیر اعلام کرد.

در بخش موسیقی نمایش، آرش خوشنام آهنگساز نمایش "تلاقی" از شهرستان اندیمشک لوح تقدیر جشنواره را از آن خود کرد و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره در این بخش به حسین تجلی آهنگساز نمایش "میرزا نقی شاعر آب" از شهرستان بهبهان اعطا شد.

در بخش طراحی صحنه لوح تقدیر به مریم مقدم طراح صحنه "واقعه در مجلس سودابه خوانی" از شهرستان اهواز داده شد و رضا موری طراح صحنه نمایش"گندم" از شوشتر موفق به دریافت دیپلم افتخار و تندیس جشنواره شد.

در بخش بازیگر زن شکوفه جودکی بازیگر نمایش "تلاقی" از شهرستان اندیمشک شایسته تقدیر شناخته شد و دیپلم افتخار و تندیش جشنواره به طور مشترک به خانم مهوش بلیان بازیگر "تلاقی" از اندیمشک و اورانوس شرافت بازیگر "سه زن" از امیدیه تعلق گرفت.

در بخش بازیگری مرد نیز از محسن خدادادی برای نمایش "تلاقی" از اندیمشک تقدیر شد و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به یاسین پارسامنش بازیگر نمایش‌های "میرزا شوقی شاعر آب" و "خواب‌هایی که باید دید" اعطا شد.

در بخش کارگردانی خلیل ضرغام پور برای نمایش"گندم" از شوشتر مورد تقدیر قرار گرفت و یاسین پارسامنش و اشکان لدنی برای کارگردانی نمایش "خواب‌هایی که باید دید" از بهبهان برگزیده شدند و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به آن‌ها تعلق گرفت‌.

در بخش نمایشنامه نویسی لوح تقدیر جشنواره به مرتضی شاه‌کرم برای نویسندگی نمایشنامه "گندم" و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به مهدی آشوغ برای نمایشنامه "تلاقی" از اندیمشک تقدیم شد.

در پایان این جشنواره با انتخاب اعضا هیات داوری جشنواره متشکل از کیومرث مرادی، مائده طهماسبی، سعید بهنام، گلبرگ ابوترابیان و وحید نفر ۲ نمایش خواب‌هایی که باید دید" به کارگردانی اشکان لدنی و یاسین پارسامنش از بهبهان و نمایش تلاقی" به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک را برای جرا در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی کردند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید