استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد:

انتقال حس نشاط،امید و کمال فکری و روحی به مخاطبان با زبان تئاتر

انتقال حس نشاط،امید و کمال فکری و روحی به مخاطبان با زبان تئاتر

استاندار خوزستان به مناسبت برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان پیامی منتشر کرد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در متن پیام غلامرضا شریعتی آمده است:

سی و دومین دوره جشنواره تئاتر خوزستان را به خانواده فرهیخته و پرتلاش تئاتر استان، گروه های شرکت کننده در این رویداد نام آشنای فرهنگی هنری، علاقه مندان فهیم ‌و برنامه ریزان و مدیران صدیق تبریک عرض می کنم و امیدوارم به یاری ایزد متعال، در چهارچوب رقابتی سالم و سازنده و همچنین مشارکتی عالمانه چنین جشنواره هایی زمینه ساز حرکت هایی ارزشمند، پویا، فراگیر و مستمر در وادی هنر فاخر تئاتر گردد.

هر چند که یکی از ارزش های ذاتی هنر نمایش و تئاتر را «زنده بودن» و هم نفس با تماشاگران می دانیم، امسال بنا به شرایط خاص متاثر از شیوع ویروس کوئید ۱۹ و لزوم در نظرگرفتن محدودیت ها و فاصله های اجتماعی برای حفظ سلامت، شاهد برگزاری جشنواره به گونه مجازی خواهیم بود. اما بی تردید در چنین شرایطی نیز می توان به انتقال حس نشاط، امید، کمال فکری و روحی به مخاطبان و انجام رسالتی خطیر در این برهه با زبان وزین تئاتر و تولیداتی توام با ذوق، احساسات، خلاقیت و زیبایی شناسی هنرمندان خوزستانی امیدوار بود.

به تلاش مدیران، هنرمندان، داوران بخش های انتخاب آثار و مرحله نهایی و مجموعه دست اندرکاران و حامیان برگزاری جشنواره ارج می نهم و توفیق روزافزون ‌همگان را از درگاه خالق هنر و زیبایی خواستارم.

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

گفتنی است: سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان به دبیری آرش سهرابی از 4 دی ماه کار خود را به صورت مجازی آغاز کرده و علاقه مندان می توانند نمایش ها را در سایت https://www.t4soo.com/ مشاهده کنند. همچنین اختتامیه جشنواره 6 دی ماه ساعت 18 از همین سایت پخش می شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید