امروز:
جمعه - 15 تير - 1403
ساعت :

انتخاب «یک اتفاق کوچک» برای بخش مسابقه جشنواره فیلم آمریکا

فیلم‌ کوتاه «یک اتفاق کوچک» ساخته‌ سید مرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه ‌نخستین جشنواره ‌بین‌المللی فیلم FFTG Awards آمریکا انتخاب شد.

این جشنواره برای نمایش فیلم‌های فیلمسازان مستقل بستری منحصربه‌فرد را فراهم می‌آورد و به آثار برتر که هم با رای هیات داوران جشنواره و هم توسط تماشاگران آن به صورت آنلاین انتخاب خواهند شد جایزه اهدا خواهد کرد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، فیلم «یک اتفاق کوچک» پیش از این علاوه بر حضور در بخش مسابقه‌ جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی، تا به‌ حال جایزه‌ اول بهترین فیلم نخستین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم Job Film Days ایتالیا و نیز جایزه‌ بهترین فیلم جشنواره‌ بین‌المللی فیلم Avalonia آمریکا را دریافت کرده است.

اسامی عوامل تولید این فیلم به این شرح‌اند:

نویسنده، تصویربردار، تدوینگر، طراح پوستر و کارگردان: سید مرتضی سبزقبا، صدابردار نریشن: محمد زربخش، صداگذار: حسین قورچیان، عکاس و مجری طرح: حمید تجلی‌فرد، تیتراژ: حجت کایدخورده، مترجم انگلیسی: سید عزیز رودبندی، مترجم ایتالیایی: سید رضی طبیب، با همکاری: نادر سعادتی‌فرد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، با حضور: مجید اردلان، علی قاسمی،  تهیه‌کننده: سید رضا سبزقبا.

نخستین دوره‌ این جشنواره‌ بین‌المللی 5 تا ۱۳ دسامبر۲۰۲۰ میلادی مطابق با ۱۵ تا ۲۳ آذر ۱۳۹۹ در شهر آستوریا در ایالت اورگان آمریکا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید