امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سخنگوی ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان با اعلام فراخوان جذب جوانان مستعد استان در حوزه شعر، موسیقی و آواز  از همه عزیزان علاقه مند به این حوزه برای همکاری دعوت کرد.

هوشنگ  نوبخت افزود: متاسفانه، سال ها و بارها شاهد بوده و هستیم که استعدادهای ناب جوانان خوزستان در عرصه‌های مختلف به ویژه هنر جذاب و پر مخاطب موسیقی به  علت کم توجهی و ضعف مدیریت فرهنگی نهادهای مختلف تنها از طریق اندک برنامه‌های تلویزیونی آن هم در تهران، مثل برنامه و مسابقه عصر جدید و... می توانند توانایی و ظرفیت خودشان را به کشور و بلکه دنیا نشان دهند و این بستر، خوشایند فضای فرهنگی و هنری خوزستان نیست.

مدیر  روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت :  از آن جایی که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس به سر می بریم و با توجه به اینکه خوزستان پایتخت و قلب مقاومت، ایثار جهاد و شهادت کشور بوده و هست و همه خانواده ها اعم از پیر و جوان به شکل های مختلف، جنگ را تجربه و لمس کردند، بی شک بهترین شرایط و فرصت برای بروز استعدادهای ناب در این حوزه باید از جغرافیایی خوزستان به کشور معرفی شوند و به همین منظور ما فراخوانی را تنظیم و منتشر نمودیم تا شاعران جوان خوزستانی علاقه مند به حوزه دفاع مقدس و مقاومت و همچنین عزیزان موسیقیدان و جوانان خوش صدای استان که تمایل دارند هنر و آوازشان را درعرصه حماسی، انقلابی و ارزشی دفاع مقدس در قالب کلیپ، تیزر و... ارائه دهند بتوانیم با در اختیار گذاشتن امکانات اولیه و تجهیزات لازم  نسبت به خلق آثاری فاخر در این زمینه نسبت به  معرفی حداکثری جوانان مستعد  استان مان  قدم هایی را برداریم.

نوبخت افزود : امیدواریم با استقبال از این فراخوان  بتوانیم نسبت به تهیه، تولید و انتشار ۴۰ کلیپ و  تیزر کوتاه و بلند برای پخش در شبکه های مختلف صدا و سیما و بستر فضای مجازی اقدام کنیم.

نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان در پایان از علاقه مندان به حضور و مشارکت در این عرصه خواست که  همکاری خود را دراین زمینه  اعلام کنند تا زمینه تهیه و ساخت کلیپ ها و نماهنگ های موسیقی عزیزان فراهم آید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید