آثار نمایشگاه ملی مجازی "یک اثر، یک نفس" انتخاب شد

آثار نمایشگاه ملی مجازی «یک اثر، یک نفس» انتخاب شد

 آثار نمایشگاه ملی مجازی «یک اثر، یک نفس» در حضور هیات انتخاب، بررسی و منتخب شدند.

دبیر جشنواره «یک اثر، یک نفس» اظهارکرد: این نمایشگاه مجازی با هدف تامین نیاز اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر در دوران کرونا برگزار می‌شود و روز گذشته (سه‌شنبه) نیز آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، انتخاب و برای فروش بررسی شدند.

فروغ طباخی با بیان اینکه ۱۹۸ اثر در دو بخش نقاشی و تصویرگری از ۹۰ شرکت‌کننده از ۱۷ شهر ایران به دبیرخانه ارسال شد، افزود: آثار رسیده از شهرهای بهبهان، اهواز، تهران، مشهد، دزفول، ماهشهر، یزد، سنندج، ساری، کرج، نجف‌آباد، بندرعباس، بندرامام خمینی، اندیمشک، لاهیجان، شیراز و مهاباد است.

دبیر جشنواره «یک اثر، یک نفس» گفت:‌ این نمایشگاه پروژه مشترک دفتر بهبهان انجمن هنرهای تجسمی خوزستان و علوم پزشکی بهبهان است که با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان همراه بود.

وی بیان کرد: باوجود این‌که قشر هنرمند به دلیل کرونا بسیار آسیب دیده بودند، اما با دلی بزرگ، آثارشان را به فراخوان یک اثر یک نفس هدیه دادند که این اقدام‌شان بسیار ارزشمند و شایان تقدیر بود و قدردان آن‌ها هستیم.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، جلسه‌ انتخاب آثار در حضور فروغ طباخی، الهام طباخی، افسانه معلمیان، امین فلاحیان، محمدرضا جرجرزاده و سیدمحمد موسوی‌پارسا از هیات انتخاب آثار و مریم شجاع، رضا سیادت، مسعود رضایی و رضا دیلمی از هیات مدیره‌ انجمن هنرهای تجسمی خوزستان در سالن سینمای خانه‌ فیلم اهواز برگزار شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید